• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szybkobieżne zespoły trakcyjne DRG

garcia ramirez

Znany użytkownik
Reakcje
1.230 52 6
#21
Re: kupię model zespołu trakcyjnego SVT 137 154 firmy Piko

Nie musisz mi wskazywać róznic bo znam je doskonale. Powiem więcej poszczególne Hamburgi rózniły się od siebie wyglądem, układem wnętrza i zastosowanymi urządzeniami technicznymi. Dodatkowo w trakcie eksploatacji były "modernizowane".
Zapytam tak: Ta aukcja, którą podałem co wg Ciebie przedstawia?
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.962 122 22
#22
Re: kupię model zespołu trakcyjnego SVT 137 154 firmy Piko

Rany, o czym tu mowa?!
Przedstawia niekompletny model Piko (bo brak jednego wagonu!), do tego podniszczony i bez opakowania.
Możemy na tym zakończyć?

Temat o samych zespołach niedawno inny kolega gdzie indziej utworzył.
 

garcia ramirez

Znany użytkownik
Reakcje
1.230 52 6
#23
Re: kupię model zespołu trakcyjnego SVT 137 154 firmy Piko

Mowa tylko o tym, że w modelach PIKO/Gut wersja 2 wagonowa niczym sie poza trzecim wagonem i malowaniem nie rózni od wersji 3 wagonowej. Chodzi o kształt nadwozia. Ba, nawet wersje 2 członową PIKO oznaczyło jako SVT 137 154. Tyle że w DR.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.962 122 22
#25
Re: kupię model zespołu trakcyjnego SVT 137 154 firmy Piko

OLF, Ty wiesz, że to całkiem ciekawy pomysł, zarazem całkiem ciekawe wyzwanie? Dzięki, bo nie znałem takiej drogi dojścia do modelu z konkretnie tymi oznaczeniami. Wiem za to, że firma sb-modellbau posiada lepszy napęd do tego modelu (ale strasznie drogie).
http://www.sb-modellbau.com/product_inf ... 256_21_184
Teraz pytanie z troszkę innej beczki. Czy znane jest rozplanowanie i wygląd wnętrza tego zespołu?
 

Załączniki

OLF

Znany użytkownik
Reakcje
1.345 32 10
#26
Re: kupię model zespołu trakcyjnego SVT 137 154 firmy Piko

CoCu napisał(a):
Czy znane jest rozplanowanie i wygląd wnętrza tego zespołu?
Znane

BTW - czy można scalić jakoś te wątki, lub chociaż przesunąć aktualny z giełdy, gdzie wyparuje po 2 tygodniach od nieużywania? To będzie też sól w oku CoCu i motywacja do zaprezentowania efektu finalnego ;)
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.962 122 22
#27
Re: kupię model zespołu trakcyjnego SVT 137 154 firmy Piko

No masz! :D
Ale ja jeszcze nawet nie napisałem, że na pewno wykorzystam rozwiązanie zaproponowane przez Ciebie.

Powiem szczerze. Sam zespół nie spełnia w zasadzie warunków "wejścia" do mojej kolekcji. Jedynie jeździł na ziemiach jakie są obecnie w Polsce. Ale przeszła mi w sumie przez głowę taka myśl, by nabyć takowy i troszkę ulepszyć. Stąd też pytanie o wnętrze. Na razie to tylko teoria, ale zobaczymy.
 

garcia ramirez

Znany użytkownik
Reakcje
1.230 52 6
#29
Re: kupię model zespołu trakcyjnego SVT 137 154 firmy Piko

Należy jednak pamietać, że w odróznieniu od zespołów 2 wagonowych Leipzigi miały obok drugiej klasy również trzecią. 2 klasa miała przedziały zamkniete, 3 - półotwarte.
 

WM-MODEL

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
1.744 15 0
#30
Re: Niemieckie szybkobieżne zespoły trakcyjne w Polsce

Według zestawień w tym "zeszycie" o wagonach motorowych, w 1936 r. pociąg nr FDt45 trasę Berlin-Charlottenburg - Wrocław - Opole - Gliwice - Bytom, długości 520 km pokonywał ze średną prędkością 107 km/h :D
 
OP
OP
A

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.462 552 30
#31
Re: kupię model zespołu trakcyjnego SVT 137 154 firmy Piko

OLF napisał(a):
BTW - czy można scalić jakoś te wątki, lub chociaż przesunąć aktualny z giełdy, gdzie wyparuje po 2 tygodniach od nieużywania? To będzie też sól w oku CoCu i motywacja do zaprezentowania efektu finalnego
Popieram! Proponuję scalenie z moim wątkiem (jeśli to możliwe) ze zmianą tytułu na np. "Szybkobieżne zespoły trakcyjne DRG". Wtedy wszystkie informacje, w tym te o ich polskich epizodach, znalazłyby się w jednym miejscu.
 

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
3.128 277 41
#33
Pełzające długie glizdy na torach którym drużyny parowozowe DR/DB zamulały z premedytacją okna czołowe z otwartych w tym celu przepustnic ... :twisted:
.Podobnie jak w Polsce "traktorzystom" i "tramwajarzom".To nie klasyczna kolej.
Jakie szczęście że ten VT ileś tam , przestał bezużytecznie kilka lat w p.r.l. i poszedł do diabła.
Nie ma powojennej legendy VT-PKP i nie będzie ! :twisted:
Choć przyznam że w porównaniu z dzisiejszymi "sztucznymi członkami" na torach ( ICC ect.) te glizdy coś tam jeszcze mają z klimatów ... może kolorystykę. A już napewno te kanapy ... tyle że przywodzą na myśl ... nie koniecznie kolejowe tematy...

Byłem o krok od wchodzenia/kupowania w ten temat.
Rozumiem ... i nie rozumiem ( zależy u kogo ) ; NIEPAROWOZOWĄ DEWIACJĘ ! :)
I to kto ?! A.B.P. i Garcia Ramirez ! Sztandarowe przyjaźnie Draculi !
WSTYD ! :devil:
Mam nadzieję że udało mi się choć na chwilę ... zamulić wątek...
i przedstawić STOSUNEK MASZYNISTÓW !!! do tego ... #^%@*^&+"{

Tak , tak wiem Garcia - przejeżdżały przez Lubsko !
...z "międzynarodowymi finansistami" organizującymi II wojnę światową... do której "finansjerze światowej" baaardzo się spieszyło ... Breslau-Berlin-Hamburg i dalej - Nowy Jork ... podejrzana , elegancka ,w nienagannych garniturach z KAMIZELKAMI ! ;) ... błyskotliwa klientela tych relacji - porozumiewająca się w nie jednym języku - stanowi oddzielny temat ! ...no ale może to będzie Was jeszcze bardziej kręcić ...
To tyle z punktu widzenia "teorii z pizku" trzeciego -czyli palacza Ty23 odnośnie tych relacji obsługiwanych VT ... ;)
 

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
3.128 277 41
#36
CoCu napisał(a):
Dziękujemy za Twój kolejny wnoszący do danego tematu wpis. :D
Ja klaszczę uszami z zachwytu.
Absolutnie nie wątpię ... juz dawno zauważyłem Twój króliczy charakter.

Dziekuję za podziękowania.
Taktownie czytałem wpisy nic nie pisząc.
Ponieważ napisaliście już niemalże wszystko...pozwoliłem sobie przedstawić stosunek drużyn parowozowych na DB i DR do tych glizd na torach ( w oparciu o relacje kol.Z.Wiśniewskiego a ten w oparciu o relacje berlińskich maszynistów).Oraz zapozanać Was z klientelą tych relacji jaką była ówczesna cywilizacyjna szumowina w nienagannych garniturach jak wspomniałem.

Jeszcze raz dziekuję CoCu ... jesteś przemiły ... zapewne jesteś z Mokotowa albo innej "ulizanej" dzielnicy. :twisted:
To dobrze że nie bywasz w trójkącie : Okopowa-d.Leszno-d.Nalewki to świadczy o Twoim rozsądku.Wystrzegaj się też dzielnicy Aleksandryjskiej ( moja rodowa) bo może Cię ktoś wciągnąć w bramę ... a masz długie uszy więc jest łatwo :D
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 24
Koleje w Polsce 359

Podobne wątki