Odświeżając temat, w przeciągu tych trzech lat jakie upłynęły od rozpoczęcia niniejszego wątku koledzy z forum na PW podpytywali o różne inne warianty sterowania, a ja za każdym razem brałem kredki i rozrysowywałem im temat. Trochę swoje malunki uzupełniałem, korygowałem, porządkowałem. Między innymi poprawiłem oznaczenia przycisków i kontrolek oraz uzupełniłem informacje o ich orientacji względem napędu/rozjazdu. W sumie nie jest to nic nowego, takie tam prace porządkowe.
Nie będę na razie komentował tych rysunków, bo tym razem same zawierają więcej treści.[DOUBLEPOST=1386951129][/DOUBLEPOST]Sterowanie napędu elektromagnetycznego z żarówkową sygnalizacją położenia:
[DOUBLEPOST=1386951255][/DOUBLEPOST]Sterowanie napędu elektromagnetycznego z LED-ową sygnalizacją położenia:
[DOUBLEPOST=1386951540,1386950972][/DOUBLEPOST]Sterowanie napędu silnikowego z LED-ową sygnalizacją położenia:
[DOUBLEPOST=1386951680][/DOUBLEPOST]Sterowanie napędu silnikowego "dwuprzewodowego" z LED-ową sygnalizacją położenia:
[DOUBLEPOST=1386951810][/DOUBLEPOST]Sterowanie napędów elektromagnetycznych z żarówkową sygnalizacją położenia - wersja do sterowania skrzyżowania DKW firmy PIKO:
[DOUBLEPOST=1386951918][/DOUBLEPOST]Sterowanie napędów elektromagnetycznych z LED-ową sygnalizacją położenia - wersja do sterowania skrzyżowania DKW firmy PIKO:
[DOUBLEPOST=1386952505][/DOUBLEPOST]I jeszcze PDF-y (o większej rozdzielczości) do pobrania: