• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Stadler Flirt ED160 dla PKP Intercity

Reakcje
56 3 0
#45
Właśnie jadę IC 54106 Chemik wsiadłem w Toruniu Głównym, komfort jazdy stoi na wysokim poziomie. Podróż w wagonach bezprzedziałowych lubię ale krzyk i pisk dzieci których jest dość sporo w wagonie jest... no cóż, denerwujący... Pociąg jest pełen, przejścia są wąskie i trudno jest się wyminąć z innymi pasażerami. Kosze pod siedzeniami są słabe, ogólnie nie rozumiem dlaczego producenci tak robią tak wymyślne te konstrukcje, W impulsach, w elfach, flirtach trzeba się natrudzić żeby otworzyć śmietniczki... W EN57 jest prosty i fajny system zwykłej klapki ;)
Przy moim fotelu nie umiem tego otworzyć, śmieci wrzucam do plecaka :mad:
Ogólnie składy na plus ciche, i w miarę wygodne :)
Teraz pozostało mi tylko przejechać Dartem :)
Właśnie weszła kobieta z wózkiem, a w wózku wydzierające się dziecko, przy okazji blokuje przejście kilku osobom :ROFL:
 

Zdrada69

Moderator Skala 1:220 (Z)
Zespół forum
Reakcje
6.221 39 0
#47
Ja miałem okazje jechać z Krakowa do Poznania przez Łódź i ze Szczecina do Poznania. Komfort jazdy - dla mnie generalnie OK. Siedzenie wygodne, komfort akustyczny też OK. Problemem są moim zdaniem zbyt wąskie przejścia między siedzeniami w 2 klasie i fragment "barowy" - tam jest mało miejsca i niewiele stolików aby zjeść. Skład z Krakowa był zapełniony - w efekcie możliwości produkcyjne Pani z Wars-a były większe niż ilość miejsc przy stolikach... A swoją drogą część ludzi czekała prawie godzinę na kanapki - choć było coś za coś - Pani nie miała bułek bo się skończyły ale ... wypiekała w jadącym pociągu świeże !

Zewnętrzny design - mnie też nie powala atrakcyjnością.
 
Reakcje
56 3 0
#49
Przejścia są bardzo wąskie gdyby pudło było szersze o około 15cm, było by ok! Ale niestety nie wiem czy istniała by taka możliwość... Bar zdecydowanie za mały, miejsca rowerowe chyba na składaki o kołach 12cali, a nie na 28...
Wizualnie dla mnie słabo, to wygląda jak kibel po fajnej modernizacji. Flirty 2 jest zdecydowanie bardziej atrakcyjny pod względem wizualnym, a co dopiero mówić o Impulsach np. tych trzyczłonowych użytkowanych przez Koleje Śląskie. W środku fajnie.
 
Ostatnio edytowane:

daromaro

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.565 120 86
#51
A mnie się ściany czołowe podobają. Mają w sobie coś z pojazdu drogowego i to wydaje mi się interesujące. Prosty design bez udziwnień.
Dzisiaj niestety nie ma dobrej szkoly wzornictwa. Najmilsza dla oka jest 'klasyczna' forma a wszyscy nie wiedziec czemu wybieraja futurystyczna.
 

dariuszz94

Znany użytkownik
Reakcje
113 4 0
#56
ED160-012.JPG

27.09.2016, Pamiątkowo - Baborówko, ED160-012 jako pociąg IC3811 "Sukiennice" relacji Kraków Płaszów - Szczecin Główny.

ED160-011.JPG
27.09.2016, Pamiątkowo - Rokietnica, ED160-011 jako pociąg IC8310 "Sukiennice" relacji Szczecin Główny - Kraków Główny.
 

norbis97

Znany użytkownik
Reakcje
304 6 1
#58
Tematem niniejszego filmu są jednostki ED160 czyli popularne Flirty, które to obsługują połączenia IC.
Relacje pociągów zostały podane w filmie.
Ujęcia zostały nagrane w okresie marzec-maj bieżącego roku.



 

kapsel2696

Aktywny użytkownik
Reakcje
9 0 0
#59
Flirt PKP Intercity jako pociąg IC15112/3 Wieniawski przekracza Wisłę mostem średnicowym w Warszawie. 10.06.2017. To mój pierwszy post, więc chciałbym się ze wszystkimi przywitać.
IMG_5647_1.JPG
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 9
Koleje w Polsce 3
Koleje w Polsce 5
Koleje w Polsce 32

Podobne wątki