Teraz, Mocium Panie, jest jasność.
Na Twoim planie powinny być ustawione następujące sygnalizatory:
A1/2 – semafor wjazdowy (na module z lewej strony dostawianym);
B2 i C – semafory wyjazdowe, ustawione w odległości rzeczywistej 15 m (a = modelowej H0 około 17 cm) od ukresu rozjazdu 1 – takie ustawienie umożliwia osiągnięcie maksymalnej długości użytecznej torów 1 i 2;
Z rysunku może mało widać, ale semafor wyjazdowy C może stać około 1-2 m w realu (w skali H0 kilka centymetrów) przed ukresem rozjazdu 2 (dla zachowania skrajni).
D2 i E – semafory wyjazdowe ustawione analogicznie jak semafory B2 i C – w odległości modelowej H0 około 17 cm od ukresu skrzyżowania w przejściu zwrotnicowym 11-12-14-15;
F1/2 – semafor wjazdowy, ustawiony na skraju modułu (około 90 cm od ukresu rozjazdu 16).
Trzeba założyć, że tor 3 jest torem komunikacyjnym do torów trakcyjnych lokomotywowni (zasieki węglowe i obrotnica), zatem należy z lewej strony na jego końcu postawić kształtową tarczę zaporową (w polskiej nomenklaturze Tz1, w niemieckiej Hs3).
Tor 4 (6) jest torem bocznym z możliwością odstawiania taboru luzem i powinien być w zachodniej części wyposażony w wykolejnicę.
Taka numeracja torów, jaką zaproponowałeś odpowiada realiom kolei niemieckich. W realiach polskich trzeba to zmienić: 1 = 1, 2 = 2, 3 = 4, 4 = 6.