Możliwe. Mi też wygląda na większy, wyższy... sygnałowy. Dla kolegi @macca to nawet lepiej, żeby rozjazdy były przestawiane ręcznie. Mniej naprężaczy, mniej zabawy w pędnie. No i odchodzi dywagowanie, jak pędne do rozjazdów mogły by przebiegać. Zostaje tylko zaplanowanie pędni do semaforów wjazdowych. Jak mniemam na tej stacji nastawnia była zlokalizowana w budynku dworca.
Patrząc na zdjęcia opublikowane wyżej łatwo będzie to rozplanować, bo widać, że pędnia przechodzi pod szynami od budynku dworca na drugą stronę układu torowego, a następnie odchodzi w lewo i w prawo (poprzez naprężacze z których widać jeden) do odpowiednich semaforów wjazdowych zaznaczonych przez autora wątku w czerwonych kółkach.
Koledze może przydadzą się takie filmiki znalezione na YT:
1) Jerka. Stacja kolejowa na linii 366.
2) Linia kolejowa 366 - stacja Jerka - przed rozbiórką, styczeń 2025
Patrząc na zdjęcia opublikowane wyżej łatwo będzie to rozplanować, bo widać, że pędnia przechodzi pod szynami od budynku dworca na drugą stronę układu torowego, a następnie odchodzi w lewo i w prawo (poprzez naprężacze z których widać jeden) do odpowiednich semaforów wjazdowych zaznaczonych przez autora wątku w czerwonych kółkach.
Koledze może przydadzą się takie filmiki znalezione na YT:
1) Jerka. Stacja kolejowa na linii 366.
2) Linia kolejowa 366 - stacja Jerka - przed rozbiórką, styczeń 2025