• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta modułowa wg norm Stacja Adamowo

Adam66

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
6.418 110 1
#21
No cóż, choć dla samej nazwy stacji będę kibicował w tym wątku;)
Zdjęcie nocne, bardzo fajne(y)
 
OP
OP
A

Adam

Aktywny użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
140 1 0
#22
Czas wolny od pracy sprawia, że mam trochę więcej czasu na makietę. W miniony weekend trochę powalczyłem z rzeczami pod makietą (kable) oraz wykonałem trochę zieleni na kolejnym segmencie makiety.
 

Załączniki

OP
OP
A

Adam

Aktywny użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
140 1 0
#23
Wczoraj został "rozsypany" piach na placu ładunkowym oraz peronie. Pył wysypywałem sposobem daniela loko lekko zmodyfikowanym na moje potrzeby. Także metoda się sprawdziła jest szybka a co najważniejsze przynosi oczekiwane efekty. Czekam na pigmenty aby lekko zwaloryzować plac ładunkowy. Poniżej prezentuje kilka zdjęć ze wczorajszych prac. Na peronie pojawiła się również tablica z nazwą stacji. Kiedyś stojak wiernie służył na stacji (no właśnie jakiej stacji ktoś zgadnie?) , teraz ten sam stojak będzie służył w Adamowie...
 

Załączniki

Ostatnio edytowane:

jafrap

Znany użytkownik
Reakcje
9 0 0
#35
Ogólnie jest to mała mijanka z małą lokomotywownią, placem ładunkowym i jednym dwu krawędziowym peronem.
Pomysł super - ale lokomotywnia jest bez sensu moim zdaniem. Oczywiście uatrakcyjnia to zabawę, ale jeśli zależałoby ci na realiźmie to ja lokomotywowni bym tam nie wciskał. No chyba że to jakaś I epoka ma być. Ładnie wykończenie ci wychodzi. Taki drugi Lewin ino bez wąskotorówki się zapowiada.
 
OP
OP
A

Adam

Aktywny użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
140 1 0
#36
Parowozownia jest pozostałością po stacjonującym tu wojsku niemieckim, po zakończeniu II W.Ś. parowozownia nie została wyburzona, lecz ponownie ją uruchomiono i teraz służy jako zaplecze do stacjonowania małego parowozu, który obsługuje ruch towarowo-osobowy ....
 

viator

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#38
Jak już dorabiamy legendę, linia mogła być przecież starsza, a potem nie tylko przebudowywana, ale nawet w ogóle zlikwidowana w 20-leciu w latach Wielkiego Kryzysu a potem położona ponownie w latach 40. podczas powojennej odbudowy. Ileż bocznic i odcinków różnych podmiejskich wąskotorówek to spotkało... Może więc kiedyś-kiedyś parowozownia miała tutaj jakieś uzasadnienie, a przetrwała bo ktoś ją odkupił i wykorzystał jako magazyn albo garaż.
 
OP
OP
A

Adam

Aktywny użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
140 1 0
#39
Co do dilera to jest wszystko ok;) po prostu w temacie parowozowni odpisałem w formie troszkę nawiązującej do wczorajszego dnia (1 kwietnia). Po prostu parowozownia jest i będzie, a czy jest mniej lub więcej realistyczna to tym już się nie przejmuję. I tutaj jaką byśmy historię wymyślili to każda będzie tak samo poprawna. A co do przerobienia parowozowni na magazyn lub garaż to wątpię aby takie coś miało miejsce w latach 50-60 ....
 

Tomek K

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
371 5 1
#40
I tu się mylisz!!! Torowcy potrzebowali miejsca na garażowanie nowej "zabawki" (dostali WM5 z przyczepką) i ta "szopa" dobrze się nadawała. Koło siedziby Odcinka Drogowego nie było miejsca, a i trzeba by było budować, a tu stała pusta..... W tamtych latach jakiś "czyn społeczny" czyli mały remont i miejsce na drezynę już było(y):).
 

Podobne wątki