• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie ST43

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.970 122 22
#81
Ale ciekawe, że w Księdze identyfikacji taboru PKP Cargo, stworzono schemat nowego niebieskiego malowania ST43, ale jak widać jakieś kwestie przesądziły o nie nanoszeniu na te lokomotywy tego malowania.
nie ma naprawy okresowej nie ma malowania.
Znaczy, że od około 2008 roku, czyli od czasu jak zaczęto wprowadzać nowe malowanie PKP Cargo, do dnia dzisiejszego żadna ST43 nie miała naprawy okresowej? Trochę w to nie wierzę.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.762 568 30
#82
Pstrykajcie, bo zostało im niewiele czasu (maksymalnie do 31.12.2016)
A mnie ciekawi, skąd nowy kolega ma takie informacje, w dodatku z podaniem daty? Swoją drogą, ktoś coś wrzuci bez poparcia tego konkretami i od razu dwie strony dyskusji... Dobrym obyczajem byłoby podanie źródła i szczegółów takich rewelacji.
 

gruha_3719

Aktywny użytkownik
Reakcje
52 0 0
#83
A mnie ciekawi, skąd nowy kolega ma takie informacje, w dodatku z podaniem daty? Swoją drogą, ktoś coś wrzuci bez poparcia tego konkretami i od razu dwie strony dyskusji... Dobrym obyczajem byłoby podanie źródła i szczegółów takich rewelacji.
Bo nowy kolega ma wiele wspólnego z lokomotywami ST43 (i nie tylko) ;)

Ale ciekawe, że w Księdze identyfikacji taboru PKP Cargo, stworzono schemat nowego niebieskiego malowania ST43, ale jak widać jakieś kwestie przesądziły o nie nanoszeniu na te lokomotywy tego malowania.

Znaczy, że od około 2008 roku, czyli od czasu jak zaczęto wprowadzać nowe malowanie PKP Cargo, do dnia dzisiejszego żadna ST43 nie miała naprawy okresowej? Trochę w to nie wierzę.
Proponuje przejrzeć zdjęcia jeżdżących rumunów i zwrócić uwagę na datę ostatniej naprawy okresowej na pudle.
 

gruha_3719

Aktywny użytkownik
Reakcje
52 0 0
#85
Zgodnie z "ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 3 stycznia 2013 r. w sprawie sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowania pojazdów kolejowych" do dnia 31.12.2016 musi być w pełni wprowadzone oznakowanie EVN co nie jest możliwe dla serii ST43 z powodu braku DSU.
 

gruha_3719

Aktywny użytkownik
Reakcje
52 0 0
#87
To jeszcze poproszę o wyjaśnienie, co to jest DSU?
DSU - Dokumentacja Systemu Utrzymania (d. DTSU - Dokumentacje Techniczna Systemu Utrzymania) to zbiór wymagań techniczno - technologicznych, dotyczących systemu utrzymania pojazdów kolejowych. W DSU opisane są czynności przeglądowo-naprawcze w zakresie poszczególnych poziomów utrzymania (od P1 do P5), warunki techniczne prób, badań oraz odbioru po przeglądach i naprawach i co najważniejsze przebiegi i czasookresy pomiędzy przeglądami i naprawami okresowymi. Każdy podmiot eksploatujący pojazdy kolejowe musi mieć taką dokumentację zatwierdzoną przez UTK dla każdej serii lokomotyw i wagonów.
Dla przykładu DSU udostępnione przez KW dla SA132: http://koleje-wielkopolskie.com.pl/wp-content/uploads/2012/04/DSU-218Ma-KW.pdf
 

MichałŁ

Aktywny użytkownik
Reakcje
145 1 0
#88
DSU. Dokumentacja Systemu Utrzymania. W niej jest opisany system i zakres przeglądów napraw itp.

EDIT:Kolega wyżej był pierwszy.
 
Ostatnio edytowane:

Acid Rain 1973

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
304 0 0
#89
Do tego zmiana rozporządzenia i mówiąc krótko nie ma DSU dla ST43 i po 31.12.2016 nie ma szans na to by wyjechały na tory. Swoją drogą ciekawe co zrobi CTL i Euronaft i jak się to ma do już nadanych numerów EVN na jeżdżących rumunach.
 
Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.762 568 30
#92
A czy wszystkie inne, również starsze, serie mają DSU, a tylko ST43 nie? Akurat tylko dla ST43 nie warto opracować DSU?
 

Szymon32

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
Reakcje
76 2 0
#94
Ale ciekawe, że w Księdze identyfikacji taboru PKP Cargo, stworzono schemat nowego niebieskiego malowania ST43, ale jak widać jakieś kwestie przesądziły o nie nanoszeniu na te lokomotywy tego malowania.

Znaczy, że od około 2008 roku, czyli od czasu jak zaczęto wprowadzać nowe malowanie PKP Cargo, do dnia dzisiejszego żadna ST43 nie miała naprawy okresowej? Trochę w to nie wierzę.
Niestety ale to prawda żaden rumun nie miał do tej pory przeprowadzonej naprawy okresowej ! Lokomotywy te są eksploatowane tylko do wyjeżdżenia kilometrów - 400 tyś km +- 10% i krzaki.
 

SM03-422

Znany użytkownik
Reakcje
676 9 1
#97
Stoję dzisiaj na wrocławskim Gądowie a tu EU07 Wiskolu oznaczona jako 4E-004 szarpie dwa ST43:359 (z Węglińca) i 292 (z Kamieńca) a na końcu na zimno SM42-2445. Zreszta wczoraj stali w Kamieńcu Ząbkowickim. W rozmowie z obsadą powiedzieli, że kupione przez Wiskol i jadą na remont do Chojnic. Może ktoś coś wie?
P1040830.JPG

P1040831.JPG

P1040832.JPG

P1040833.JPG

P1040834.JPG

P1040835.JPG

P1040838.JPG

ST43-242 Jaworzyna Śląska 07.2015.JPG
 

Adam Okuń

Znany użytkownik
Reakcje
1.342 3 0
#98
ST43-R014 należący do CTL w kłębach orzeźwiającego dymu zbliża się do Ząbkowic z zestawem węglarek należących również do tego operatora. Moje ulubione barwy :)

 

Lipaa

Aktywny użytkownik
Reakcje
3 0 0
#99
Gubin 31 sierpnia 2015 godz. 23:10, ST43-R006. Dzięki uprzejmości znajomego Dyżurnego Ruchu oraz Pana Maszynisty udało się sfotografować skład gruszek z cementem (brutto 2063t) udający się w stronę stacji Guben w Niemczech.
DSC00468.JPG
 

Podobne wątki