• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie ST43

yahya

Znany użytkownik
Reakcje
77 2 0
#63
Te ST43/060-DA zawędrowały aż do Hiszpanii (źr. flickr). W Comsie służą ST43-1221 i -2416 (ST 43-0003?) z Polski. Klika przykładowych zdjęć:

Comsa Rail Transport - Rumana L64
by CARLOS123456, on Flickr
Comsa Rail Transport - Locomotora L18
by CARLOS123456, on Flickr
Comsa Rail Transport - Locomotora L18
by CARLOS123456, on Flickr

Tego zdjęcia jego autor niestety nie pozwolił udostępniać, więc zainteresowani muszą kliknąć na poniższy link:

https://www.flickr.com/photos/meijoferroviario/16018152912
 

Lipaa

Aktywny użytkownik
Reakcje
3 0 0
#67
Majówka 2015 - ST43-100 ze składem próżnych talbotów na stacji Gubin gotowa do odjazdu w stronę Guben (Niemcy) oraz "tridem" ST43-208 + ST43-382 + ST44-1219 (na popychu) z ładowym składem talbotów wjeżdża na stację Gubin od strony stacji Guben i udaje się w kierunku Czerwieńska.
DSC00098.JPG

DSC00111.JPG

DSC00113.JPG

DSC00119.JPG

DSC00120.JPG
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
21.620 514 29
#72
Między Szadkowicami a Bratkowem ST43-314 10.10.2014
P1200362a.JPG


Między Bratkowem a Jeleniem jw.

P1200416.JPG


W stronę Jelenia ST43-334
P1200419.JPG


Manewry na stacji Jeleń.

P1200453.JPG
 

ManMania

Znany użytkownik
Reakcje
6 0 0
#73
Pstrykajcie, bo zostało im niewiele czasu (maksymalnie do 31.12.2016)
Osobiście średnio w to wierzę. Jeśli dojdzie do wycofania z ruchu ST43, czym Cargo będzie jeździć po dieslu ? Zostanie im kilkanaście ST44, pojedyncze sztuki SU46, słabiutkie ST45, które obsłużą całą Polskę ? Wywóz kruszywa z kamieniołomów, przecież ST44 będą tam padać jak muchy. W dwa lata zorganizują sobie dostawę porządnych lokomotyw spalinowych ? Troszkę dramatyzuję, ale większość ruchu towarowego na trakcji spalinowej w firmie PKP Cargo odbywa się na rumunach.
 

Lipaa

Aktywny użytkownik
Reakcje
3 0 0
#74
Osobiście średnio w to wierzę. Jeśli dojdzie do wycofania z ruchu ST43, czym Cargo będzie jeździć po dieslu ? Zostanie im kilkanaście ST44, pojedyncze sztuki SU46, słabiutkie ST45, które obsłużą całą Polskę ? Wywóz kruszywa z kamieniołomów, przecież ST44 będą tam padać jak muchy. W dwa lata zorganizują sobie dostawę porządnych lokomotyw spalinowych ? Troszkę dramatyzuję, ale większość ruchu towarowego na trakcji spalinowej w firmie PKP Cargo odbywa się na rumunach.
No faktycznie też mnie to zastanawia czym będą te wszystkie wagony ciągać. Z dyżurnym ruchu dzisiaj rozmawiałem i on też jakoś sobie nie wyobraża wycofania wszystkich Rumunów. A tak w ogóle to PKP powinno je oddać do PESY, pomalować na niebiesko dołożyć klimę, nowy silnik i resztę osprzętu i dalej do przodu.
 

Acid Rain 1973

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
304 0 0
#75
Połupin 2015.04.25

IMG_7884.jpg


To samo miejsce 25 minut póżniej..
IMG_7904.jpg


..czym Cargo będzie jeździć po dieslu ? ..
Tych gagarinów to jednak trochę więcej, bo jakby nie patrzeć 54 sztuki poszły do kołomnizacji, niezmodernizwoanych ale wciąż żywych jest owszem kilkanaście. Do tego dochodzi trochę turbotamar, (OIDP to mieli zrobić coś koło 30szt. nie wiem ile już odebrali), 17 słabych bo słabych ale zawsze ST45, parę suk no i turbostonki (o zwykłych i trumnach nie wspomnę). Zepną po dwie, nasypią ciut mniej kamyków i dadzą radę. Cargo robi wszystko by uniknąć jazdy na dieslu i robią to naprawdę wtedy gdy muszą (np. jazda 200km dłuższą trasa byle pod drutem). Poza tym nie wiem co aportem wniosło przejęcie AWT. Patrząc na ilość żywych rumunów i ich stan techniczny oraz miejsca koncentracji to z tą większością ruchu to Cię trochę poniosło.....
 

ManMania

Znany użytkownik
Reakcje
6 0 0
#76
Tych gagarinów to jednak trochę więcej, bo jakby nie patrzeć 54 sztuki poszły do kołomnizacji, niezmodernizwoanych ale wciąż żywych jest owszem kilkanaście. Do tego dochodzi trochę turbotamar, (OIDP to mieli zrobić coś koło 30szt. nie wiem ile już odebrali), 17 słabych bo słabych ale zawsze ST45, parę suk no i turbostonki (o zwykłych i trumnach nie wspomnę). Zepną po dwie, nasypią ciut mniej kamyków i dadzą radę. Cargo robi wszystko by uniknąć jazdy na dieslu i robią to naprawdę wtedy gdy muszą (np. jazda 200km dłuższą trasa byle pod drutem). Poza tym nie wiem co aportem wniosło przejęcie AWT. Patrząc na ilość żywych rumunów i ich stan techniczny oraz miejsca koncentracji to z tą większością ruchu to Cię trochę poniosło.....
Gagariny/kołomny to już dosyć wymęczone i kapryśne maszyny (martwmy się o zdrowie psychiczne ludzi pracujących na warsztatach). Był okres kiedy w mojej okolicy nie było czym robić manewrów z racji, że SM42 co ileś godzin pracy musi zjeżdżać na przegląd, więc ze spinaniem ich z wahadłem kruszywa był bym ostrożny. Same trumny to już są na wymarciu. Fakt, faktem AWT lokomotywy spalinowe posiada i nawet gdzieś widziałem zdjęcie dwóch koziołków prowadzących skład węglowy gdzieś na Śląsku. Od środkowej polski do południowej granicy naszego kraju, gdzie jest największe skupisko przemysłowe jeżdżą rumuny i głównie rumuny, stąd określenie o większości ruchu. Już podsumowując moje rozmyślenia, wyłączenie ST43 z ruchu wprowadzi zawirowania w Cargo.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.970 122 22
#77
A propos. Czy ktoś wie, czemu żadna ST43, mimo iż należą do PKP CARGO, nie otrzymała niebieskiego malowania? Czy to jest związane właśnie z planowanym ich wycofaniem z ruchu? Ale przecież malowanie to jest nanoszone już od kilku lat, a przez to że żadna z ST43 go nie dostała, to w sumie kilka lat jeżdżą w zielonych barwach.
 

MichałŁ

Aktywny użytkownik
Reakcje
145 1 0
#79
Ja myślę że Jeżeli wycofają ST43 a będą mieli kłopoty taborowe to wynajmą lokomotywy z zewnętrznej firmy tak jak robią to inni przewoźnicy
 

gruha_3719

Aktywny użytkownik
Reakcje
52 0 0
#80
Seria ST43 (podobnie ja SU46) nie ma zatwierdzonych DSU więc ich czas na dzień dzisiejszy jest policzony. A niebieskie malowanie - cóż, nie ma naprawy okresowej nie ma malowania.
 

Podobne wątki