• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Spalinowo-elektryczny hyde park (ale tylko nasze koleje i czasy współczesne)

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.343 504 30
#41
Po pierwsze sporo wież się uchowało, a że wykorzystywano je do innych celów, to już druga sprawa. Ale ten skład jest chyba trochę w stylu południowej Europy, może Włochy, Hiszpania czy Portugalia, a może Grecja? To mi zresztą wygląda na wąskotorówkę. Tak w ogóle to zagadka dla nas, czy kolega garcia sam też nie wie?
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.343 504 30
#46
To jednak miałem trochę racji. Wprawdzie nie włoski, ale też z południa Europy i wąskotorowy. A że włoska technika kolejowa miała duży wpływ na rozwój kolei byłej Jugosławii, stąd też chyba podobieństwo stylu.
 

Romek 222

Znany użytkownik
Reakcje
68 0 0
#47
Do stacji Skoczów zbliża się trio PKP Cargo :SM42-1290+ST45-19+EU45-845 jadące na Piknik Kolejowy w dniu 24.05.2014.
DSC_00103.jpg
[DOUBLEPOST=1409736466,1409736116][/DOUBLEPOST]Samotna SM31-054 należąca do PKP Cargo uchwycona na tle pociągu PKP Intercity POLONIA relacji Warszawa Wsch.-Villach Hbf. w okolicy przejazdu kolejowego w Tychach-Mąkołąwcu w dniu 27.06.2014. Zobacz załącznik 226675 [DOUBLEPOST=1409736522][/DOUBLEPOST]Samotna SM31-054 należąca do PKP Cargo uchwycona na tle pociągu PKP Intercity POLONIA relacji Warszawa Wsch.-Villach Hbf. w okolicy przejazdu kolejowego w Tychach-Mąkołąwcu w dniu 27.06.2014.
DSC_00125.jpg
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.590 73 0
#53
Elektryfikacja linii kolejowej Warszawa - Śląsk 1957
Coś mi tu nie pasuje. O ile SM30 mogła się pojawić w roku 1957 /tylko teoretycznie/ to SM03 z całą pewnością nie. Moim skromnym zdaniem na zdjęciu widać nie elektryfikację linii Wwa-Śląsk a prace związane z rozdzieleniem ruchu podmiejskiego i dalekobieżnego w rejonie dawnej stacji W-wa Śródmieście. Po wybudowaniu nowego dworca Śródmieście dawny stał się Centralnym.
 

Podobne wątki