• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

SP/SU45

Andrzo

Znany użytkownik
Reakcje
1.237 2 1
Ręce opadają... Ile razy trzeba pisać aby dotarło, że w Libanie to nie są TE maszyny tylko zbliżona do nich konstrukcja :-(
Wiadomo, że to nie TE, ale jednak z polskiej rodziny 301D. Tych różnic konstrukcyjnych chyba jednak nie ma za wiele, żeby aż tak się oburzać. Poza tym pisałem w kontekście maszyn ściągniętych z Maroka. To też nie są ET22 tylko 201Eg.
 

krzysieksn61

Aktywny użytkownik
Reakcje
103 8 3
Chojnicka SU45-079 z poc. osob. Brodnica - Grudziądz - Laskowice Pom. - Wierzchucin - Chojnice oczekuje godziny odjazdu w Laskowicach Pom.
Maj 1999 roku.
Lokomotywa dziesięć lat później otrzymała czerwone malowanie i była najdłużej eksploatowaną SU45 w ruchu pasażerskim

Zobacz załącznik 490100
Żeby taka maszynka jak na tej fotce wyszła w modelu z PIKO to miałaby spore wzięcie....
 

daromaro

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.591 120 86
Wiadomo, że to nie TE, ale jednak z polskiej rodziny 301D. Tych różnic konstrukcyjnych chyba jednak nie ma za wiele, żeby aż tak się oburzać. Poza tym pisałem w kontekście maszyn ściągniętych z Maroka. To też nie są ET22 tylko 201Eg.
.Jedno zdanie wyjete z artykulu o 207E mowi wiele: "Dzięki temu, że jest to tabor zmodernizowany, a nie nowy, zakładane jest dopuszczenie do eksploatacji w trybie niezgodności z Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności (TSI)." I dlatego tez byc moze komus bedzie sie oplacilo sprowadzic te lokomotywy. Przepraszam za offtop.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.390 504 30
Widzimy tutaj: jeszcze z zielonym czołem, jeszcze w oznaczeniu "SP", ale już z przebudowanymi gniazdami wielokrotnego sterowania.
Widzimy też, chociaż ledwie wystaje zza latarni, kawałeczek przewodu ogrzewania elektrycznego. Przeniesienie gniazd sterowania jest tylko konsekwencją konieczności zamontowania tych przewodów na czołownicy. Nawiasem mówiąc, lokomotywy, dopuszczone do wjazdu na sieć DB (do Görlitz i Frankfurtu nad Odrą) zachowały oznaczenie SP nawet po przebudowie, z powodów czysto formalnych: seria SP45 miała takie dopuszczenie, a dla serii SU45 trzeba byłoby się o takie dopuszczenie starać od nowa.
 

Podobne wątki