Wy tu gadu-gadu o lusterkach, a ja męczę MX644D do tego właśnie modelu. I już się miałem poddać, spać się położyć, wcześniej zęby umyć i coś jeszcze... I mnie nawiedziło. Dźwięk nie może być uruchamiany przez F8, bo grzałka może być sterowana przyciskami F1-F6. STEROWANIE DYNAMICZNYM GENERATOREM DYMU (w miarę) OPANOWANE. Jedyny minus, w czasie rozruchu silnika wentylator się nie obraca, grzałka na max. Potem na wolnych obrotach (na postoju), grzałka grzeje na 1/3, wentylator minimalne obroty. Wzrost obrotów - start loka już elegancko - grzeałka i wentylator na max, potem i grzałka i wentylator "przygasają". Wyłączenie dźwięku silnika powoduje wyłączenie grzałki, wentylator jeszcze się obraca do momentu zupełnego wyciszenia dźwięku diesla.