@Wojciech49 Panie Wojciechu dziękuje bardzo za to info — zdaje sobie sprawę z tego, ja sobie akurat spisywałem lokomotywy, jakie były w czasach MZ Tarnów, ale jak już Pan pisze ,ten czas MZtów był raczej krótki.
@Marek Miller Panie Marku tak dokładnie mam na oku ET41-105 z Katowic w malowaniu niebieskim Cargo. Jest sporo fotek tej maszyny w necie.
@route Wielkie dzięki! To rozwiązało wszelkie problemy i możemy dokończyć model CAD.
@Remaj12 i @TORONCIAK na razie planuje gładką budę z małymi zgarniaczami. Wiem, na wizualizacji jest jeszcze duży, ale to się zmieni. Specjalnie wybrałem typ budy, którego PIKO jeszcze nie zrobiło. Jak ta wersja się finansowo zwróci, zobacze, jaką jako następną zrobię.
@Rozjazd Panie Filipie dokładnie tak. Ja się teraz skupiam na nowoczesnych maszynach z klimą na, 2025 rok przygotowuje siódemki z numerami 1000 plus z Cargo, IC i PR, no właśnie nowoczesną ET41-105. Tak mi też chodzi po głowie, czy nie wykopać znowu projektu SP/SU45 jako ST45... ale to nie teraz.
@Marek Miller Panie Marku tak dokładnie mam na oku ET41-105 z Katowic w malowaniu niebieskim Cargo. Jest sporo fotek tej maszyny w necie.
@route Wielkie dzięki! To rozwiązało wszelkie problemy i możemy dokończyć model CAD.
@Remaj12 i @TORONCIAK na razie planuje gładką budę z małymi zgarniaczami. Wiem, na wizualizacji jest jeszcze duży, ale to się zmieni. Specjalnie wybrałem typ budy, którego PIKO jeszcze nie zrobiło. Jak ta wersja się finansowo zwróci, zobacze, jaką jako następną zrobię.
@Rozjazd Panie Filipie dokładnie tak. Ja się teraz skupiam na nowoczesnych maszynach z klimą na, 2025 rok przygotowuje siódemki z numerami 1000 plus z Cargo, IC i PR, no właśnie nowoczesną ET41-105. Tak mi też chodzi po głowie, czy nie wykopać znowu projektu SP/SU45 jako ST45... ale to nie teraz.
- 3
- 5
- 1
- Pokaż wszystkie