• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny Schlesienmodelle – modele wagonów typu 408S

Arekmiz

Władza może wszytko
Reakcje
2.281 235 0
Tymczasem w pierwszej partii produkcyjnej będzie jeden zestaw z wagonami Górka oraz dwa zestawy z wagonami CEMET.
Zaryzykuję i powiem, że spodziewam się że jeden set Cemet to będzie ten z preorderów czyli epoka VI a drugi set Cemet to będzie coś z epoki V. :love:
Tak by wskazywała logika, żeby rzucić na rynek wypusty z różnych epok. (y)

MateuszS

Aktywny użytkownik
Reakcje
583 67 2
Cześć,
odebrałem swój zestaw wagonów 408s - ten, który był w przedsprzedaży. Jako, że nie znam się na budowie tych wagonów to się nie wypowiadam w kwestii odwzorowania modelu. Jak chodzi o wykonanie to jest zrobiony bardzo ładnie, sporo elementów wygląda lepiej niż u Alberta - w mojej ocenie bardzo ładny model. Mam nadzieję, że nie wybuchnie kolejna wojna ;-)
1. Sclesien
1772555147593.png

2. U góry Schlesien u dołu Albert
1772555231925.png

3. Po lewej Albert po prawej Schlesien
1772555321427.png

4. Po lewej Albert po prawej Schlesien
1772555400368.png

5. Schlesien
1772555461659.png

6. Schlesien
1772555521580.png

old_jawa

Znany użytkownik
Reakcje
2.291 73 1
Czy pomost w modelach SM na górze zbiorników jest wykonany z siatki czy jako jeden płaski element? Na zdjęciach wygląda jak to drugie a dziwne by to było zważając na to, że drabinka w modelu SM jest o wiele bardziej filigranowa.

MateuszS

Aktywny użytkownik
Reakcje
583 67 2
Czy pomost w modelach SM na górze zbiorników jest wykonany z siatki czy jako jeden płaski element? Na zdjęciach wygląda jak to drugie a dziwne by to było zważając na to, że drabinka w modelu SM jest o wiele bardziej filigranowa.