• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Rzeź siatki połączeń PKP Intercity od 9 marca 2014

MAnTonI

Aktywny użytkownik
Reakcje
182 1 0
#41
Uważam że polskie koleje wykończy nie DB, tylko irish Ryanair. Wiem co mówię niedługo będą połączenia (na próbę) z Wrocławia do Warszawy i z Gdańska do Wrocławia. Ciekawe kto będzie chciał 8 godzin w pociągu jechać gdy na początku ceny dumpingowe zachęcą do korzystania nawet z lotniska w Koziej Wólce przy wylocie do Gdańska nad morze, latem z całą rodziną w czasie maks 5 godzin. Te 5 godzin to już przeze mnie wliczony czas na odprawy i dojazdy do lotniska, morza czy gdzie tam dusza zapragnie. Kolej jest w odwrocie i tego też nie zmienimy .... bo chcemy być jak Amerykanie, którzy o kolei nie wiedzą nic obecnie. Mówię oczywiście o przeciętnym Amerykaninie który pamięta że w jakimś westernie pokazali dymiący parowóz i Indian na niego napadających.
Zdanie swoje poprę opowieścią byłego pracownika upadłej firmy OLT. W OLT były przychody (nie zyski), które dawały realne przeświadczenie iż biznes ten się będzie opłacał nawet w małej Polsce, gdzie czasy przelotu byłyby krótkie oraz druga konkluzja z krótkiej działalności owej linii lotniczej - PKP IC nie miało szans choćby dlatego że pół samolotu leciała za 99 zł (bilet powrotny) do Warszawy z Wrocławia i wracała w bardzo krótkim czasie z powrotem do Wrocławia wieczorem a biznesy robiono na lotnisku Okęcie w hotelach.
Nasi decydenci nie wiedzą skąd już brać pomysły na uatrakcyjnienie Polski (moje prywatne zadanie). PKP IC czy każda inna spółeczka kolejowa to dużo kasy w kieszeniach zarządów i innych pomagierów oraz walczących o lepsze jutro "S" i innych małych związeczków zawodowych. Tu rację ma hugwa pisząc o rozdawnictwie polityków, myślących iż jeśli dorzucą kasy to firma ... przeżyje. Nieprawda, Ryajanek nie ma związków zawodowych i jest nastawiony wyłącznie na przychód=zysk a PKP pozwala niektórym żerować + domagać się kasy za wszystko. Takie myślenie zgubi PKP IC i innych działających w tej branży transportu.
 

Zbyszek

Znany użytkownik
Reakcje
854 77 5
#42
Ja osobiście wybieram tylko i wyłącznie dwa warianty podróżowania na większe odległości. Albo pociąg, albo auto.
Podróż autobusem dla mnie to tylko i wyłącznie horror, kończący się bólem nóg i d^^^ska.
Na szczęście moje podróże mają charakter wyłącznie hobbystyczno-turystyczny, więc staram się wybierać jak najtańsze warianty podróży, o które coraz trudniej analizując rozkłady jazdy.:niepewny:
 

garcia ramirez

Znany użytkownik
Reakcje
1.203 51 6
#43
Sytuacja rzeczywiście niewesoło wygląda. Wczoraj na Centralnym o 21.15 z eleganckiego Bolesława Prusa ze Szczecina wysiadło ok50 osób. A z Polonii 15 minut później dosłownie garstka, a jedna dwójka była wogóle zamknieta !!!
 

dgajus

Moderator Grupy SKMK
SKMK
Reakcje
3.449 42 1
#46
No tak, kolej tnie połączenia, a tymczasem linie lotnicze Ryanair uruchamiają nowe połączenia lotnicze z Gdańska do: Krakowa, Wrocławia i Warszawy. Przelot z Gdańska do Warszawy już możliwy za ... 19zł (sprawdziłem na przykładzie rezerwacji lotu w dniu 2 maja 2014 roku, wylot o godz. 20:30 z Gdańska, przylot do W-wy 21:20 - opłat lotniskowych itp, nie sprawdzałem.
 

Jarek

Znany użytkownik
Reakcje
0 0 0
#48
Uważam że polskie koleje wykończy nie DB, tylko irish Ryanair. Wiem co mówię niedługo będą połączenia (na próbę) z Wrocławia do Warszawy i z Gdańska do Wrocławia. Ciekawe kto będzie chciał 8 godzin w pociągu jechać gdy na początku ceny dumpingowe zachęcą do korzystania nawet z lotniska w Koziej Wólce przy wylocie do Gdańska nad morze, latem z całą rodziną w czasie maks 5 godzin. Te 5 godzin to już przeze mnie wliczony czas na odprawy i dojazdy do lotniska, morza czy gdzie tam dusza zapragnie. Kolej jest w odwrocie i tego też nie zmienimy .... bo chcemy być jak Amerykanie, którzy o kolei nie wiedzą nic obecnie. Mówię oczywiście o przeciętnym Amerykaninie który pamięta że w jakimś westernie pokazali dymiący parowóz i Indian na niego napadających.
Zdanie swoje poprę opowieścią byłego pracownika upadłej firmy OLT. W OLT były przychody (nie zyski), które dawały realne przeświadczenie iż biznes ten się będzie opłacał nawet w małej Polsce, gdzie czasy przelotu byłyby krótkie oraz druga konkluzja z krótkiej działalności owej linii lotniczej - PKP IC nie miało szans choćby dlatego że pół samolotu leciała za 99 zł (bilet powrotny) do Warszawy z Wrocławia i wracała w bardzo krótkim czasie z powrotem do Wrocławia wieczorem a biznesy robiono na lotnisku Okęcie w hotelach.
Nasi decydenci nie wiedzą skąd już brać pomysły na uatrakcyjnienie Polski (moje prywatne zadanie). PKP IC czy każda inna spółeczka kolejowa to dużo kasy w kieszeniach zarządów i innych pomagierów oraz walczących o lepsze jutro "S" i innych małych związeczków zawodowych. Tu rację ma hugwa pisząc o rozdawnictwie polityków, myślących iż jeśli dorzucą kasy to firma ... przeżyje. Nieprawda, Ryajanek nie ma związków zawodowych i jest nastawiony wyłącznie na przychód=zysk a PKP pozwala niektórym żerować + domagać się kasy za wszystko. Takie myślenie zgubi PKP IC i innych działających w tej branży transportu.
 

Zaqu

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
10 1 0
#49
Sytuacja rzeczywiście niewesoło wygląda. Wczoraj na Centralnym o 21.15 z eleganckiego Bolesława Prusa ze Szczecina wysiadło ok50 osób. A z Polonii 15 minut później dosłownie garstka, a jedna dwójka była w ogóle zamknięta !!!
Ale absolutnie nie można ich przypadkiem likwidować!!!!
Dopłacić! Dołożyć jeszcze ze 2 wagony i połączenie alternatywne w innych godzinach uruchomić!
Takie jest moje żądanie!
O.
 

Podobne wątki