Oj nie, nie stosować rozjazdu podwójnego w torze głównym! Trzeba zrobić tak, jak na rysunku kolegi @tomekkor wyżej. Poza tym zbędne są dwa przejścia w tę samą stronę w prawej głowicy stacji, za to brakuje jednego przejścia po lewej na górze. Układ kolegi Tomka był funkcjonalny, ten ostatni niestety nie jest.
Edycja: Przepraszam, po prawej nie ma dwóch przejść w tę samą stronę, trochę mnie zmylił ten łuk. Ale to przejście między torami głównymi zasadniczymi, jadąc od prawej w lewo, nic nie daje. Połączenie torów powinno umożliwiać wjazd z prawego toru szlakowego (od prawej strony) na wszystkie tory stacyjne, także te najniżej. Naprawdę rysunek kolegi @tomekkor jest najlepszy i tego się trzeba trzymać.
Edycja: Przepraszam, po prawej nie ma dwóch przejść w tę samą stronę, trochę mnie zmylił ten łuk. Ale to przejście między torami głównymi zasadniczymi, jadąc od prawej w lewo, nic nie daje. Połączenie torów powinno umożliwiać wjazd z prawego toru szlakowego (od prawej strony) na wszystkie tory stacyjne, także te najniżej. Naprawdę rysunek kolegi @tomekkor jest najlepszy i tego się trzeba trzymać.
Ostatnio edytowane: