• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny ROBO - modele wagonów standardu Y - typu 104A/110A/111A/112A/113A/609A/209C

Arekmiz

Ostrzeżony
Reakcje
2.020 197 0
Nie. Jak pytałem na początku roku to otrzymałem odpowiedź, że jest przesunięty ze względu na priorytet innych ważnych projektów (w domyśle składów typu Czartoryski, Warta, czy DR Stadt-Express). Potem gdzieś na FB było że "się projektuje". A teraz jest "robi się". Trza być cierpliwym to się doczekamy. :)
 

Arekmiz

Ostrzeżony
Reakcje
2.020 197 0
Model 111Ay dziś będzie u mnie. Jest w dostarczaniu do paczkomatu. Zaraz jak tylko będzie w moich rękach to zrobię zdjęcia i będzie można oceniać zgodność modelu z oryginałem. Tylko czy ma ktoś dostęp do tego zdjęcia oryginału? :niepewny:
 

am-70

Znany użytkownik
Reakcje
8.286 136 1
Tylko czy ma ktoś dostęp do tego zdjęcia oryginału?
Ze strony ROBO: Wagon ten powstał dzięki zdjęciu, autorstwa Andrzeja Etmanowicza.
Zdjęcie jest. Tylko trzeba je opublikować aby rozwiać wszelkie wątpliwości co do zgodności opisu modelu z prawdziwym wagonem.
Na Facebooku ROBO nie widzę ani na stronie a chętnie bym zobaczył jeszcze fotografie drugiego wagonu energetyki :cool:
Mówisz i masz;)

525757799_1268327178215971_7416544503236787657_n.jpg


Źródło: facebook.com/ROBOPolskieModele
 

robertkroma

Znany użytkownik
Reakcje
1.968 42 4
A czy wszystkie zdjęcia wszystkich modeli naszych kolei są publikowane? A innych zarządów? Dochodzimy chyba do jakiejś paranoi. Wiemy, że niektóre modele maja tylko z oryginałem tyle co napisy i maatura. Więc nie wydziwiajmy. Skoro model wykonano na bazie zdjęcia Pana Etmanowicza to raczej nie jest to fikcja.
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
5.372 453 99
Dwie kolejne prezentacje video:

609a (50 51 82-08 006-7) ze stacji Katowice (rowerowy) epoka Vc ... (na stronie Robo opisany jako model z epoki VI), i kuszetka 110Ac (51 51 59-80 282-3) Warszawa epoka Va.


 
Ostatnio edytowane:

Arekmiz

Ostrzeżony
Reakcje
2.020 197 0
Wagon odebrałem. Bardzo ładny, aleeeee:
1) Już po otworzeniu pudełka się zdziwiłem, że w woreczku jest magiczna różdżka, choć ja zamówiłem model bez oświetlenia. Po postawieniu na tor okazało się, że w pudełku od 222260 mam model 222261 z płytką oświetlenia. :eek:
2) Na jednym wózku brakuje takiego grzybka z przewodem, przeszukałem pudełko, ale nie znalazłem tego elementu. :(
No cóż, muszę go zareklamować.

20250729_155808.jpg


20250729_155818.jpg


20250729_155829.jpg


20250729_155850.jpg


20250729_155900.jpg
 

Pawelec PKP

Znany użytkownik
Reakcje
1.365 94 9
Wagon odebrałem. Bardzo ładny, aleeeee:
1) Już po otworzeniu pudełka się zdziwiłem, że w woreczku jest magiczna różdżka, choć ja zamówiłem model bez oświetlenia. Po postawieniu na tor okazało się, że w pudełku od 222260 mam model 222261 z płytką oświetlenia. :eek:
2) Na jednym wózku brakuje takiego grzybka z przewodem, przeszukałem pudełko, ale nie znalazłem tego elementu. :(
No cóż, muszę go zareklamować.

Zobacz załącznik 1133695

Zobacz załącznik 1133696

Zobacz załącznik 1133697

Zobacz załącznik 1133698

Zobacz załącznik 1133699
Czemu reklamować :oops:Jak masz w gratisie oświetlenie ;)?

A tak na poważnie :love:Fajnie wygląda...
 

am-70

Znany użytkownik
Reakcje
8.286 136 1
Z komentarzy pod filmem:

Witam. Jako ze znam dokładnie te wagony, śpieszę z dokładnym wyjaśnieniem. Jeden z tych wagonów to wagon Defektoskopowy do prześwietlania szyn, z tym, ze jeden z tych wagonów posiada dodatkowo po środku opuszczany wózek defektoskopowy z głowicami. Wagon służy do badań szyn metoda ultradźwiękową. W dodatku posiada on dwa okna w formie skośnych okien inspekcyjnych wystających poza obrys pudła wagonu. Wagon serii XOa czyli wg oznaczeń W97. W środku wagonu znajdują się głównie urządzenia pomiarowe oraz zaplecze socjalno-techniczne. Wagon wyprodukowany przez PAFAWAG w 1980 roku. Prędkość dopuszczalna to 60 km/h. Dodatkową cechą tego wagonu to zbiornik na wodę ok. 4 tys. litrów oraz agregat prądotwórczy do wytwarzania energii elektrycznej, do zasilania aparatury pomiarowej. Oba wagony jeżdżą z maksymalną prędkością 50 km/h. Z opuszczonym wózkiem pomiarowym do ok. 40 km/h Drugi wagon typu 609A, faktycznie jest wagonem socjalnym ale nie posiada 10 przedziałów. Jedynie ma ich 5 a pozostała część, to salon z aneksem kuchennym oraz WC znajdującym się na końcu wagonu. Posiada również osobną łazienkę z prysznicem. Oba wagony jeżdżą spięte razem i stanowią nierozerwalna całość. Obecnie jeżdżą w pomiary i są zestawiane z elektrowozami głównie serii EU07 z PKP CARGO. Oba wagony należą do Centrum Diagnostyki PKP PLK w Warszawie. Stacjonują na bazie DBT - Warszawa Zachodnia. Faktycznie dwa wagony przeszły szereg modernizacji. Najbardziej zmodernizowany jest wagon 609A, który przeszedł modernizację w zakładach naprawczych w Opolu (filia Remtrak ICC).
 

matidj201

Aktywny użytkownik
Reakcje
456 9 0
Z komentarzy pod filmem:

Witam. Jako ze znam dokładnie te wagony, śpieszę z dokładnym wyjaśnieniem. Jeden z tych wagonów to wagon Defektoskopowy do prześwietlania szyn, z tym, ze jeden z tych wagonów posiada dodatkowo po środku opuszczany wózek defektoskopowy z głowicami. Wagon służy do badań szyn metoda ultradźwiękową. W dodatku posiada on dwa okna w formie skośnych okien inspekcyjnych wystających poza obrys pudła wagonu. Wagon serii XOa czyli wg oznaczeń W97. W środku wagonu znajdują się głównie urządzenia pomiarowe oraz zaplecze socjalno-techniczne. Wagon wyprodukowany przez PAFAWAG w 1980 roku. Prędkość dopuszczalna to 60 km/h. Dodatkową cechą tego wagonu to zbiornik na wodę ok. 4 tys. litrów oraz agregat prądotwórczy do wytwarzania energii elektrycznej, do zasilania aparatury pomiarowej. Oba wagony jeżdżą z maksymalną prędkością 50 km/h. Z opuszczonym wózkiem pomiarowym do ok. 40 km/h Drugi wagon typu 609A, faktycznie jest wagonem socjalnym ale nie posiada 10 przedziałów. Jedynie ma ich 5 a pozostała część, to salon z aneksem kuchennym oraz WC znajdującym się na końcu wagonu. Posiada również osobną łazienkę z prysznicem. Oba wagony jeżdżą spięte razem i stanowią nierozerwalna całość. Obecnie jeżdżą w pomiary i są zestawiane z elektrowozami głównie serii EU07 z PKP CARGO. Oba wagony należą do Centrum Diagnostyki PKP PLK w Warszawie. Stacjonują na bazie DBT - Warszawa Zachodnia. Faktycznie dwa wagony przeszły szereg modernizacji. Najbardziej zmodernizowany jest wagon 609A, który przeszedł modernizację w zakładach naprawczych w Opolu (filia Remtrak ICC).
A masz może zdjęcia wyposażenia wagonów ,tych urządzeń pomiarowych
 

Podobne wątki