@Robert Reschka Dziękuję za stworzenie tego wątku.
Domyślam się, że miał Pan (może nawet niejedną) przykrą sytuacją z firmą Inpost. Rozumiem też, że nie miał Pan przykrych sytuacji z Pocztą Polską. Rozumiem też, że zróżnicowanie formy wysyłki wprowadza kolejny poziom zamieszania (do jednego zamówienia numer paczkomatu, innego numer telefonu a w innym adres odbiorcy). Wreszcie - nie wpłynie to prawdopodobnie na wzrost sprzedaży (ma Pan bardzo oryginalną sytuację rynkową).
Jednak wciąż: udostępnienie klientom możliwość wyboru z pewnością wpłynie na ich satysfakcję.
Domyślam się, że miał Pan (może nawet niejedną) przykrą sytuacją z firmą Inpost. Rozumiem też, że nie miał Pan przykrych sytuacji z Pocztą Polską. Rozumiem też, że zróżnicowanie formy wysyłki wprowadza kolejny poziom zamieszania (do jednego zamówienia numer paczkomatu, innego numer telefonu a w innym adres odbiorcy). Wreszcie - nie wpłynie to prawdopodobnie na wzrost sprzedaży (ma Pan bardzo oryginalną sytuację rynkową).
Jednak wciąż: udostępnienie klientom możliwość wyboru z pewnością wpłynie na ich satysfakcję.