P
Wydaje mi się, że należy poprawić nieco układ torowy prawej głowicy rozjazdowej Twojej stacji. Aby uniknąć „wężowatej” jazdy (na rysunku zaznaczona czerwonym śladem) – a szczególnie w punkcie zaznaczonym strzałką, gdzie w rzeczywistości powinna być zastosowana wstawka prosta min. 6 m (około 7 cm w H0) można zmienić ten układ w sposób pokazany na drugim rysunku. Jazda manewrowa od strony szlaku w kierunku zasieków (lokomotywownia) staje się prostsza i spokojniejsza, bez wywijania zbędnych "zakrętasów”. W ten sposób równocześnie zwiększy się długość użyteczna toru 3, a semafory wyjazdowe mogą stanąć w jednej linii. Pogodzimy w ten sposób zasady budowy rozwinięć zwrotnicowych oraz moje i Tomka K. uwagi. Co Ty na to?
Załączniki
-
58,7 KB Wyświetleń: 1.240
-
11,3 KB Wyświetleń: 1.240