Wiem, wiem, fota już była... Ale chyba mam hipotezę co do numeru wagonu - spójrzcie bo na mój gust to będzie 530 184 [P].
Jest to w sumie logiczne - od +/- numeru 530 160 [P] zaczynają się wagony budowane już w niepodległej Polsce. Wagon nr 530 185 [P] a więc kolejny dostarczył niemiecki Wagemann w 1925 r. dla Browaru Okocimskiego. Jeśli tak, to na zdjęciu są prawdopodobnie wagony o numerach 530 181 - 530 184 [P], bowiem znowu częściowo odpowiadając na pytanie Andrzeja, numeracje wagonom nadawano w sposób ciągły. Tj, tym sprzed 1918 r. numery były ciągłe w obrebie jednego właściciela, a tych powojennych (I wś) były ciągłe w obrębie jednego zamówienia u producenta.
Jest to w sumie logiczne - od +/- numeru 530 160 [P] zaczynają się wagony budowane już w niepodległej Polsce. Wagon nr 530 185 [P] a więc kolejny dostarczył niemiecki Wagemann w 1925 r. dla Browaru Okocimskiego. Jeśli tak, to na zdjęciu są prawdopodobnie wagony o numerach 530 181 - 530 184 [P], bowiem znowu częściowo odpowiadając na pytanie Andrzeja, numeracje wagonom nadawano w sposób ciągły. Tj, tym sprzed 1918 r. numery były ciągłe w obrebie jednego właściciela, a tych powojennych (I wś) były ciągłe w obrębie jednego zamówienia u producenta.
Ostatnio edytowane: