jednolite zielone malowanie jeszcze długo się utrzymało nawet chyba do końca istnienia DR
		
		
	 
 Nawet dłużej - wiele wagonów otrzymało nowe czerwone logo DB AG. 
	
		
	
	
		
			Znane mi zdjęcia wagonów Bmhe przedstawiają wagony z kodem wymiany 51
		
		
	 
 Znane mi listy inwentarzowe taboru DR na kilka lat przed zjednoczeniem Niemec nie podawały kodu "51" dla przedmiotowych wagonów. 
Nie jest jednak wykluczone, że w połowie lat 80. wieku XX. kilka (dwa, pięć...) wagonów mogło mieć dla próby zabudowany układ wybiórczo-przełączający dla napięć wyższych niż 1kV. Jednak w to wątpię (nie mam żadnego potwierdzenia) - polska strona nie robiła tego na wagonach 120A, a też i w rzeczywistości trudno byłoby to przetestować w normalnej eksploatacji w sezonowych czy dodatkowych (masowe kolonie na relacjach PRL-NRD) pociągach kursujący w okresie wakacyjnym. Przypomnę, że odsetek wagonów w Europie, posiadających "wymuszone", centralne zasilanie w energię elektryczną poprzez wagonowy przewód wysokiego napięcia (nie tylko do celów grzewczych), był maluśki, a w niektórych krajach - w tym w Polsce - praktycznie zerowy. Z tego też powodu obowiązek łączenia przewodem WN lokomotywy ze składem wagonów w pociągu pasażerskim w Polsce pojawił się duuuużo później - i wciąż nie dotyczy wszystkich pociągów.....
	
		
	
	
		
			kursowanie tych wagonów w sezonie letnim musiało wynikać z zabudowanego systemu ogrzewania elektrycznego (...) stąd ograniczenia w ruchu międzynarodowym
		
		
	 
 Jedno z drugim nie ma nic wspólnego 

 Oczywiście mamy pewne wyjątki dla wagonów z kodem 61 i 73 - ale to nie dotyczy tego tematu.
Ograniczenia wynikały raczej z samej konstrukcji wagonów i/lub braku unifikacji czy wymienności głównych części czy podzespołów określonych przepisami. W praktyce jednak dla tych wagonów niemieckich i polskich - pomimo nie spełniania przepisów międzynarodowych w całości - istniały wspólne "cechy" z innym kursującym taborem pomiędzy tymi krajami i dlatego podjęto decyzje o ich wykorzystaniu we wspólnych przewozach (często bardzo masowych - czyli pociągi kolonijne) 
	
		
	
	
		
			Wagony Bmhe miały ogrzewanie elektryczne tylko na 1000V
		
		
	 
 .. i tym samym nie mogły otrzymać kodu "51".