jack_flash, musisz wykazać się odrobiną cierpliwości jak to w modelarstwie, cierpliwość to podstawa
Nie raz biorę coś od Grzesia i też zawsze czekam, więc bądź spokojny.
Cierpliwości jest napewno zaleta, z tym, ze jak kazdy towar deficytowy, nalezy ja cenic. Chodzilo mi bardziej o jakies problemy zwiazane z nieosiagalnoscia spowodowana problemami technicznymi lub nie daj Bog osobistymi. Jesli tak nie jest, to w przypadku takich firm jak Ostbahn wypadaloby podtrzymywac swa dobra reputacje.
W wiekszosci, nikt nie kiwnie nawet palcem, zanim nie otrzyma kasy. Skoro zaplacilem z gory za towar lub usluge, ale sa powody opoznien, to nalezy o tym otwarcie powiedziec. Milczenie lub co gorsza indyferentyzm niczemu dobremu nie sluzy. Oczywiscie pomijajac problemy natury technicznej albo osobistej.
Jak do tej pory firmy jak MitrixSoft, KG, ZNTK-Rybnik to wzor do nasladowania. Szybkie, wyczerpujace odpowiedzi, dodatkowe informacje, wszelka pomoc to standard.