Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Może to i dobra wiadomość, ale zła jest taka, że chyba im coś nie wyszło z kolorami. Zaprezentowane dziś w Poznaniu na stoisku Piko modele, w moim odczuciu są za jasne w stosunku do oryginału. Ten popielaty kolor, który dominuje na boku nadwozia, powinien być trochę ciemniejszy.
Może to i dobra wiadomość, ale zła jest taka, że chyba im coś nie wyszło z kolorami. Zaprezentowane dziś w Poznaniu na stoisku Piko modele, w moim odczuciu są za jasne w stosunku do oryginału. Ten popielaty kolor, który dominuje na boku nadwozia, powinien być trochę ciemniejszy.
Ciekawy jestem bardzo tego koloru w realu. Szukając porównania znalazłem taki film na yt - nie podejmę się oceny odcienia szarości, ale dostrzegalny jest duży kontrast między dolnym ciemnym pasem i jasną szarością budy. Podobnie jak w Piko.
I dla porównania fotka kolegi ed250 z nadzieją, że nie będzie miał za złe, że wykorzystałem tutaj
I jeszcze za Piko Polska
Może to i dobra wiadomość, ale zła jest taka, że chyba im coś nie wyszło z kolorami. Zaprezentowane dziś w Poznaniu na stoisku Piko modele, w moim odczuciu są za jasne w stosunku do oryginału. Ten popielaty kolor, który dominuje na boku nadwozia, powinien być trochę ciemniejszy.
MTB zwykle robi malowania współczesne. Ja w ogóle wątpię w malowanie PKP z IV epoki w modelu z tej firmy. W ulotce MTB dotyczącej chyba TT było, że zrobią nr 364, a jak wiadomo 364 jeździła zielono-zielona jeszcze w 2014 r. Nie wiem czy nadal jeździ.
W H0 ma wyjść ST43-217 - ten lok też żyje współcześnie.
MTB zwykle robi malowania współczesne. Ja w ogóle wątpię w malowanie PKP z IV epoki w modelu z tej firmy. W ulotce MTB dotyczącej chyba TT było, że zrobią nr 364, a jak wiadomo 364 jeździła zielono-zielona jeszcze w 2014 r. Nie wiem czy nadal jeździ.
W H0 ma wyjść ST43-217 - ten lok też żyje współcześnie.
To oni wiedzą za co się biorą, skoro trzeba im zwracać uwagę?
Ja bym się zadowolił dwoma rumunami. Jednym z Nowego Sącza z lat 80-tych i jednym z Krzyża lub Zbąszynka z lat 90-tych.
Jak by był już gotowy to pewnie by był już w sprzedaży. Logiczne.... To nie jest tak jak z premierą 38-mej części "harry cuś tam" w USA już, a w Polsce za pół roku.
Nie całkiem logiczne. Na miesiąc przed rozpoczęciem sprzedaży spodziewałbym się istnienia przynajmniej jednego, skończonego modelu czy choćby ostatecznego prototypu, ale gotowego, a nie samej skorupy. Mam jednak nadzieję, że faktycznie się wkrótce ukażą.
Malowanie lokomotywy przygotowane pewnie na lata około 2002-2013 może to i dobrze bo musiałbym brać pożyczkę A tak ze spokojem poczekam na żółte czoło!
Mi osobiście też się wydaje , że choć jedna sztuka poglądowa powinna być przez producenta zmontowana by móc ocenić całościowo jakość wykonania modelu a tak to troszkę rezerwacje kota w worku. Cena wydaje się przystępna w porównaniu do pokazujących się modeli St43 z drugiej ręki jednak poziom wykonania może być zagadką. Miejmy nadzieję , że poszli do przodu wykonawczo w porównaniu do swojej Skody. Miałem kupić jedną sztukę by myśleć o zestawieniu PIASTA z końcowego okresu kursowania ale porządne fotki tu na forum niestety skutecznie mnie zniechęciły. Niestety .
Malowanie lokomotywy przygotowane pewnie na lata około 2002-2013 może to i dobrze bo musiałbym brać pożyczkę A tak ze spokojem poczekam na żółte czoło!
Panowie to co na zdjęciu pokazane jest powyżej to prototyp modelu w skali TT (więc numer 217 może być)
I tutaj mamy małą zagadkę ,bo model w H0 jest przygotowywany z długą ostoją a model w TT(to co na zdjęciu) z krótką.
Czy zatem MTB będzie robić modele z długą i krótką ostoją w obydwu skalach ?