• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości nie-PKP 2016

B

bobby74

Gość
#62
Class 66 Freightliner Poland od ESU wyjdzie w roku 2016 w zielono-szarym malowaniu jako 66001 "Willy Brandt".
Na stronie esu.eu jeszcze nic nie ma o tym, ale za niedłuo będzie.
 

elektryk33

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#65
Mam pytanie odnośnie nowoczesnych wagonów WLABmz kolei RZD których to modele popełnił ostatnio LS Models. Mianowicie, czy te wagony jeszcze nie weszły na dobre do sklepów czy już jest ich końcówka bo prawdę powiedziawszy to mało sklepów ma je na stanie?
 

elektryk33

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#66
Acha. Obawiałem się, że jest tak ogromny popyt na te wagony, że już wyszły ze sklepów. Ja celuję w Moskwa-Wiedeń. Podejrzewam, że w sklepie w PL nie będzie ich więc zagranicą zapewne zamówię. Ale nawet tam mało sklepów ma te zestawy na razie.
 

elektryk33

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#68
Mnie i tak bardziej interesuje złożenie "Vltavy". Wagony choć piękne to troszkę drogie. Dlatego ślęczę przed internetem i szukam, szukam i szukam ile najmniej wagonów tego typu tworzyło ten pociąg. Filmów na YT z terenu polski można policzyć na palcach jednej ręki. Z Czech już filmów jest więcej ale problem jest w tym, że wszystkie przedstawiają skład już po lub jeszcze przed Bohuminem, gdzie doczepiano lub odczepiano część wagonów. Jak na razie wariant najtańszy to 4 wagony, a najbardziej prawdopodobny to 6 wagonów. Oczywiście najczęściej były dłuższe, ale chodzi o te minimalne składy. Może ktoś coś wie na ten temat?
 
B

bobby74

Gość
#69
PKP IC prowadziło rozmowy z RZD co do udostępnienia ich dla nas, bo nie można było się do nich wcześniej dostać, ale co ustalili to nie wiem. W Warszawie doczepiali aby Warsa i na tym udział ICC się kończył.
Znalazłem taki artykuł o tym, że pociągi do Nicei i Paryża były dostępne dla polskich podróżnych.
Tylko do pudełka taki ładny skład kupować to mi trochę żal, a w witrynie to co najwyżej 6 wagonów + ledwo ledwo loka zmieszczę. Na restauracyjny PKP braknie miejsca...:(
 

elektryk33

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#70
5+1 do dla mnie jest już długi ;). Poza tym to co pisałem, to jest już po odczepieniu części lub przed doczepieniem w Bohuminie. Wieczorem zrobię dokładny opis tego co wiem na ten temat.
 

elektryk33

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#72
Z chęcią się dowiem konkretów. Znalazłem jeszcze nagranie z Katowic z 11.2015 gdzie jest 10-11 wagonów tylko RZD i sprzed wprowadzenia nowych Viaggio wszystkie filmy z 2013, na centralnej raz 5 RZD, raz 7 RZD i 1 BC, Biała Podlaska 10 RZD i 1 BC, Czestochowa 7 RZD i 1 BC, Katowice 8RZD, Racibórz + 2x2kl i 1x1kl IC, 2 nagrania z Katowic z taką samą doczepką. Nasze wagony Warszawa Wsch-Bohumin, ale jak wynika z nagrań z tego odcinka nie zawsze one były.
Ja się przymierzam do Moskwa-Paryż a tam to 6 takich to minimum.
Znalazłem taki artykuł o tym, że pociągi do Nicei i Paryża były dostępne dla polskich podróżnych.
Tylko do pudełka taki ładny skład kupować to mi trochę żal, a w witrynie to co najwyżej 6 wagonów + ledwo ledwo loka zmieszczę. Na restauracyjny PKP braknie miejsca...:(
Bardzo proszę. Oto moje ustalenia w nowym temacie :

http://forum.modelarstwo.info/threads/en-vltava-zestawienie-wagonów.29614/#post-513015
 

elektryk33

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#76
Wklejam link do prezentacji firmy NMJ z targów w Norymberdze
.

Jako że rozważam zakup modeli wagonów MAV od wspomnianej firmy (lub od ACME) mam pytanie do osób które posiadają modele tejże firmy. Jaka jest jakość modeli od NMJ (wydaje się bardzo wysoka) w porównaniu przede wszystkim z ACME, w zakresie jakości wykonania i wierności odwzorowania (zwłaszcza wagonów MAV)?
 
OP
OP
4

404W

Znany użytkownik
Reakcje
517 21 0
#77

Marcin Kempa

Znany użytkownik
Reakcje
167 1 0
#78
Niebywała sytuacja, że firma tej wielkości jaką jest Liliput przyjechała do Norymbergi bez wydrukowanego katalogu. Mam nadzieję, że to nie są ich wszystkie nowości na ten rok. Na razie jest specyficznie. Z jednej strony perełki jak nowość jak BR 614, czy austriacki staruszek z "Sud Bahn", a z drugiej wyciągnięty stary model Oppelna.
Czy ona taka wielka? Raczej Liliput ;)
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
25.421 387 20
#79
Niebywała sytuacja, że firma tej wielkości jaką jest Liliput przyjechała do Norymbergi bez wydrukowanego katalogu. Mam nadzieję, że to nie są ich wszystkie nowości na ten rok. Na razie jest specyficznie. Z jednej strony perełki jak nowość jak BR 614, czy austriacki staruszek z "Sud Bahn", a z drugiej wyciągnięty stary model Oppelna.
Katalog Liliputa pojawił się w wersji elektronicznej KATALOG
 
OP
OP
4

404W

Znany użytkownik
Reakcje
517 21 0
#80
Katalog Liliputa pojawił się w wersji elektronicznej KATALOG
Ale to nie jest normalny katalog !!! Tylko sklep Menzel zebrał obecnie dostępne zapowiedzi, ze strony Liliputa i zrobił z nich psedo-katalog w pdf.
Liliput jest jedną z większych firm produkujących modele kolejowe. Szkoda, że nie chce im się schylać by zrobić coś z PKP. Ale widać oni mogą sobie na to pozwolić. Dziwne, że niektóre mniejsze firmy także nie, np Guetzol swego czasu, nie chciało się, nie chciało i skończyło bankructwem.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 315
Tabor 154
Tabor 151
Tabor 297
Tabor 187

Podobne wątki