BR65 to i tak na żadną przeróbkę by się nie nadawał. To tak a'propo użytego przez kolegę słowa "wszystkie"
Dlatego napisałem:
wszystkie modele starszych parowozów
mając na myśli lokomotywy zbudowane do 1945 roku. Jak widać, to nie wystarczyło, żeby uniknąć uwag
. Ale nie chciałem pisać całego elaboratu na ten temat. Ja osobiście liczyłem na 03 w klasycznej wersji, bo jak na razie jedynym seryjnym modelem jest dość już wiekowy (choć ciągle bardzo dobry) model Fleischmanna. A że Gützold robi późniejszą wersję, z dużymi kołami przedniego wózka, byłaby jakaś odmiana. Gützold zapowiadał taki model już wiele lat temu, ale na zapowiedziach się jak na razie skończyło.
Wersja Reko to parowozy zmodernizowane po 1945 roku przez DR. Różnią się od wersji oryginalnej, czasem dość znacznie, wyglądem zewnętrznym, przede wszystkim osprzętem kotła, a czasem nawet całkiem nowym kotłem. Być może najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest charakterystyczny dla powojennego DR wielki, trapezowy podgrzewacz wody przed kominem. Również DB dokonywały takich modernizacji czy przebudowy, ale jakoś określenie "Reko" przyjęło się głównie dla lokomotyw DR.