Na Hi-Way'a bardzo się cieszę, Forma Rietze/AWM poprzednich modeli była prawie idealna, więc jest duże prawdopodobieństwo, że i tej nie zepsują.
w DAFa nie wierzę, to co zrobili 105tce to dramat, nie daje optymistycznych prognoz na 106.
A pozwolę sobie jeszcze wrócić do nowych Volvo FH4.
Rzeczywiście po przeczytaniu Waszych postów dojrzałem w AWM te dość niefortunne niedoróbki, jak chociażby blenda. Pomijam kwestię podwozi, bo one w każdej miniaturze AWMu są prawie identyczne i przy Herpie wypadają blado. Porównuję zatem same kabiny. Zwróćmy proszę uwagę, jak gigantyczny postęp zrobiło AWM w tworzeniu nowych form, które nie dość, że mają proporcje niemal w 100% zgodne z oryginałem (Actros MP4 i FH4), to wcale nie odstają swoimi głównymi wymiarami i proporcjami od doskonałych form Herpy. Niech dobrym przykładem moich przemyśleń będą porównania starych form Herpy i AWMu, gdzie w ogóle nie było rozmowy o jakimkolwiek porównaniu:
Także patrząc na powyższe zdjęcia dochodzę do wniosku, że obecne formy AWM mimo kilku niedoróbek to już epokowy przeskok jakościowy - prawie jak między formami lat '80 a końcem '90.