Katalog PIKO na rok 2022: KLIK
Niemcy z małych rzeczy potrafią się cieszyć
Ja się nie cieszę. Najważniejsze nowości:
Kiedyś taką wypuściło Roco, ale we wcześnniejszej wersji.
Tą też kiedyś wypuściło Roco, a później Trix. Fleischmann tłucze chyba na formie Roco (z jakimś niedorobionym oświetleniem), bo narzekanie wśród Niemców jest.
Lokomotywy i zespoły trakcyjne
Nowy wariant/y formy BR 216 i nowe malowania (ep. III i IV).
Nowy wariant formy holenderskiego Rh 1100 (ep. IV).
Nowe malowanie BR 221 niby DB niby prywaciarz (ep VI).
Nowe malowanie G1206 holenderskiego prywaciarza (ep. VI).
Talent 2 w malowaniu DB Regio (ep. VI).
Stadtler GTW 2/6 w malowaniu Arrivy (ep VI).
Szynobus 798+998 DB AG (ep. V) i wersji VT98+VS98 DB (ep. III)
Wagony pasażerskie:
Kolejne Silberlingi DB z IV epoki (2 kl. i łamaniec 1/2 kl.)
jak wyżej, ale w malowaniu miętowym DB AG z V epoki (2 kl. i łamaniec 1/2 kl.)
Sterowniczy Wittenberg w miętowym malowaniu DB AG z V epoki.
Kolejne Schürzeneilzugwagen-y DB z IV epoki (zestaw 2 kl. i łamaniec 1/2 kl. oraz sam łamaniec)
Kolejne szwajcarskie wagony EW z IV epoki (SBB - 1 i 2 klasa)
Na bazie tych wagonów zestaw 5-sztuk GoldenPass BLS z V epoki
oraz jeden francuski Corailwagen SNCF z VI epoki.
Wagony towarowe:
Platforma Slmmps SBB z VI epoki.
Zestaw dwóch Falns-ów On Rail z fabrycznym grafitti (VI ep)
Generalnie widać eksploatacje posiadanych form do oporu, z wyłączeniem np. polskiej wersji Schürzeneilzugwagen-ów.