Jeśli zaś chodzi o listwę, to dekoder ma 16 wyjść, każde indywidualnie programowane (oprócz rozjaśniania i wygaszania w trybie żarówki).
Wszystkie wyjścia mają regulację PWM w 63 krokach. Świecenie jest w trybie żarówki z rozjaśnianiem i wygaszaniem (czas ustawiany programowo) oraz w trybie świetlówki - bez rozjaśniania, a z losowym mignięciem przed załączeniem. Dodatkowo jest opcja trybu uszkodzenia świetlówki - losowe miganie.
Wszystkie wyjścia można przypisać pod dowolną funkcję do F15. Docelowo ilość funkcji będzie zwiększona. Załączanie wyjść jest pojedyncze lub grupowe (wagony bezprzedziałowe).
Część przedziałowa podzielona jest na 11 stref. Umożliwia to, zastosowanie listwy w wagonach 9, 10 i 11 przedziałowych.
Mój wagon sypialny RZD ACME też jest na takiej operacji.
Ten wagon, który dostałem ma 12 przedziałów. W nowym projekcie, pierwsza lub jedenasta strefa będzie podzielona i dodatkowo przypisana pod jedno z wyjść tzw. WC. W tym wagonie akurat WC nie posiada okien, więc można zrobić takie rozwiązanie.
W wersji do wagonów sypialnych przydadzą się LEDy niebieskie, kiedy się przełączy na światła nocne.
Tego projekt nie przewiduje.
Natomiast prawdopodobnie będzie dodatkowa funkcja załączenia światła w trybie tzw nocnym, czyli 10% mocy świecenia.
Jak to wyjdzie już w wagonie, to okaże się podczas testów.
Listwa zaprojektowana jest tak, żeby pasowała również do ryflaka i bonanzy. Na obu końcach płytki są dwie linie otworów, które umożliwiają uzyskanie trzech długości listwy. Wagony różnych firm nieznacznie różnią się długością wewnątrz. Może się okazać, że płytka jest nieznacznie dłuższa. W tym przypadku trzeba ją trochę skrócić np pilnikiem. Ta operacja nie wpłynie na rozmieszczenie LED.
Na płytce jpo obu stronach są po 3 pary punktów do przylutowania przewodów od blaszek stykowych w wózkach oraz po 3 pary punktów do przylutowania przewodów do świateł końcowych. Na listwie nie ma gotowych LED do świateł końcowych.
To tak w wielkim skrócie.