Pu29 jest efektowny, duży i można wykorzystać tender i koła od BR 19.1 Brawy. Sam o tym myślę, a nawet zacząłem już coś dłubać.
Ale jeśli Piotr miałby myśleć bardziej długofalowo i ekonomicznie, opłaca się opracować któryś parowóz z tendrem 22D23, np. Ty23, bo można potem z tym samym tendrem zrobić Ty37 i Ok22, na każdy z nich jest dostępna w miarę dobra baza podwoziowa. Co do innych manufaktur, wiemy przecież że cały proces od pomysłu do sprzedaży modelu trwa czasem dobrych kilka lat i wypust takiego modelu rzadko nasyca rynek (np. Ty45 z EFC, miałem ten model w rękach, fakt że ładny, ale wykorzystując któreś BR 95 jako bazę można go zrobić mniejszym nakładem pracy, a efekt będzie zbliżony).
Ale jeśli Piotr miałby myśleć bardziej długofalowo i ekonomicznie, opłaca się opracować któryś parowóz z tendrem 22D23, np. Ty23, bo można potem z tym samym tendrem zrobić Ty37 i Ok22, na każdy z nich jest dostępna w miarę dobra baza podwoziowa. Co do innych manufaktur, wiemy przecież że cały proces od pomysłu do sprzedaży modelu trwa czasem dobrych kilka lat i wypust takiego modelu rzadko nasyca rynek (np. Ty45 z EFC, miałem ten model w rękach, fakt że ładny, ale wykorzystując któreś BR 95 jako bazę można go zrobić mniejszym nakładem pracy, a efekt będzie zbliżony).
-
2
-
1
- Pokaż wszystkie