Igorze, przypuszczam, że naczepa ta specjalnie nie została przez Herpę podwyższona (to forma z Albedo która weszła na rynek w drugiej połowie lat '90, razem z FH1 i MB MPI), na zachodzie (jak zapewne mogłeś dostrzec na drogach) takimi naczepami, 4, 5 osiowymi wozi się stal, wtedy też wysokość naczepy jest kwestią zupełnie drugorzędną, liczy się rozkład masy na poszczególne osie, stąd ich zwiększona ilość. Ba, naczepy te są nawet specjalnie obniżane, bo przestrzeń ładunkowa jest tam zapełniana tylko do wysokości burt.
Nie znalazłem w internecie dobrego przykładu, bo nie wiem według jakiego słowa klucza je wyszukać:
http://i58.fastpic.ru/big/2013/1017/ae/39c404880e41f64ce99fa9d3d55363ae.jpg
ale pamiętam sam moje pierwsze spotkanie z taką naczepą w Holandii - DAF CF niska kabina i 510KM w ciągniku, naczepa myślę z 10m, wysoka może na max 2m, 5 osiowa. Firma trudniąca się przewozem stali - mam gdzieś zdjęcie, nawet pamiętam, że było na poprzednich foro-galeriach, spróbuję znaleźć.
Dlatego też uważam, że model ten biorąc pod uwagę tą gałąź transportu, jak najbardziej jest ciekawy i wart posiadania. W Zagłębiu Ruhry oraz Beneluxach można spotkać bardzo dużo takich zestawów.
PS.
Daleko jednak nie szukać - znalazłem przykład wpisując nazwę firmy z modelu:
https://farm8.staticflickr.com/7010/6633894337_0a18949430_b.jpg
http://lkw-infos.eu/archiv/speditio...s/MAN-F2000-Ottensmann-Wiecken-260305-01.html
TUTAJ IDENTYCZNY JAK MODEL :
http://lkw-infos.eu/archiv/speditio...ctros-1846-MP2-Ottensmann-Holz-170605-01.html