Aktualizacja z kilkunastu dni.
Tory położone, przejezdność osiągnięta.
Zobacz załącznik 908806
Pojawił się styrodur, podniesiony o 5 mm bo się pomyliłem przy pomiarze i zmierzyłem do brzegu skrzynki zamiast do ławy pod torem. Frezarka poszła w ruch i będziemy rzeźbić teren.
Zobacz załącznik 908808
Zobacz załącznik 908809
Po ostatnim spotkaniu podjęliśmy decyzję o wykorzystaniu mostu drogowego A&S który wygraliśmy na wystawie.
W związku z tym musiałem zmodyfikować jedną z krótkich skrzynek.
Dokręciłem i dokleiłem wzmocnienia ze sklejki żeby zabezpieczyć wystające boki. Do tego dodatkową warstwę sklejki żeby wyrównać całość do oryginalnych brzegów skrzynki.
Zobacz załącznik 908811
Zobacz załącznik 908813
Zobacz załącznik 908814
Most sklejony do przymiarki, docelowo będzie most w wersji expert, nitowany.
Zobacz załącznik 908815
Zobacz załącznik 908817
Zobacz załącznik 908818
Skleiłem bryły przyczółków mostu, pierwsza przymiarka z mostem.
Zobacz załącznik 908819
Przyczółki miały być gładkie, ale pomyślałem żeby zrobić ślady desek szalunkowych. Pierwsza próba z nożem była do bani, ale wpadłem na inny pomysł. Pomysł ten wymagał dużej ilości klejenia i cięcia styroduru, czyli cięcie w paski, cięcie pasków na kawałki, sklejanie pasków w stosiki, i cięcie stosików w paski przyklejane do ścian. Ale warto było bo chłopaki zaakceptowali drugą próbę. Powstało coś takiego.
Zobacz załącznik 908824
Zobacz załącznik 908825
Zobacz załącznik 908821
Zobacz załącznik 908823
Zobacz załącznik 908826
Zobacz załącznik 908827
C.D.N.