Przeszukując liste tematów w dziale Tabor nie natknąłem się na podobny wątek chociaż nie przeszukałem tego działu do końca i poddałem się na stronie 13-tej. Jeśli administracja uzna że mój temat się powtarza to proszę o przeniesienie mojego wątku do istniejącego tematu.
Do założenia tego wątku skłonił mnie mój ostatni zakup w Piotrkowie lokomotywy S230 firmy Piko. Model ten pomimo że w katalogu jest przedstawiony jako czeski to jest on pomalowany i oznakowany według schematu stosowanego w Polsce na lokomotywach serii S200. Drobne napisy na modelu są w języku czeskim niemniej model doskonale się nadaje do spolszczenia i umieszczenia w epoce IV i wczesnej V. Na zdjęciach model jeszcze z kompletem czeskich napisów ale już bez czerwonych gwiazdek. Otwór po gwiazdkach trzeba będzie zaślepić ale model i tak lepiej wygląda z dziurkami niż z gwiazdkami.
Zdjęcia wykonałem kilka dni temu i obecnie w mojej lokomotywie usunąłem część czeskich napisów. Jest jeszcze kwestia numeru lokomotywy i drobnych nieścisłości w detalach. Numer być moze zmienię na jakiś z PTK a detale takie jak łańcuch na tylnej barierce i żaluzje w tylnych frontowych drzwiach będę musiał zaakceptować zwłaszcza że jest to jeszcze do ustalenia jak to wyglądało na lokomotywach w latach 70-80-tych.
Do założenia tego wątku skłonił mnie mój ostatni zakup w Piotrkowie lokomotywy S230 firmy Piko. Model ten pomimo że w katalogu jest przedstawiony jako czeski to jest on pomalowany i oznakowany według schematu stosowanego w Polsce na lokomotywach serii S200. Drobne napisy na modelu są w języku czeskim niemniej model doskonale się nadaje do spolszczenia i umieszczenia w epoce IV i wczesnej V. Na zdjęciach model jeszcze z kompletem czeskich napisów ale już bez czerwonych gwiazdek. Otwór po gwiazdkach trzeba będzie zaślepić ale model i tak lepiej wygląda z dziurkami niż z gwiazdkami.
Zdjęcia wykonałem kilka dni temu i obecnie w mojej lokomotywie usunąłem część czeskich napisów. Jest jeszcze kwestia numeru lokomotywy i drobnych nieścisłości w detalach. Numer być moze zmienię na jakiś z PTK a detale takie jak łańcuch na tylnej barierce i żaluzje w tylnych frontowych drzwiach będę musiał zaakceptować zwłaszcza że jest to jeszcze do ustalenia jak to wyglądało na lokomotywach w latach 70-80-tych.