Ludzie - do cholery! Przecież to jeszcze nie jest skończone - nie wiem o co chodzi? Detale dopiero będą dopracowywane i pojawią się szczegóły jak osłonki chowanych słupków...
Co do nawierzchni to niczym nadzwyczajnym nie jest inna nawierzchnia przy torowisku tramwajowym a inna na drodze - szczególnie w nowoczesnych miastach, które stawiają transport publiczny ponad indywidualnym. Zaś odnośnie niebezpieczeństwa umieszczania ludzi przy tramwajach - nie wiem czy to polska domena czy taki stereotyp - ale za granicą naprawdę ludzie doskonale widzą, że nie należy wchodzić pod pojazdy - i to mimo braku lasu barier na każdym kroku - co u nas jest nie do pomyślenia.
Co do nawierzchni to niczym nadzwyczajnym nie jest inna nawierzchnia przy torowisku tramwajowym a inna na drodze - szczególnie w nowoczesnych miastach, które stawiają transport publiczny ponad indywidualnym. Zaś odnośnie niebezpieczeństwa umieszczania ludzi przy tramwajach - nie wiem czy to polska domena czy taki stereotyp - ale za granicą naprawdę ludzie doskonale widzą, że nie należy wchodzić pod pojazdy - i to mimo braku lasu barier na każdym kroku - co u nas jest nie do pomyślenia.
Zgadza się, obecna technologia i trend pozwala na przebudowe samego torowiska bez ingerencji w cała ulicę, ławy betonowe, syntetyczne materiały wygłuszające z powodzeniem mogą być używane w przypadku konieczności remontu torowiska a braku środków czy też potrzeby temontu całej ulicy.
Jestem ciekaw jak będzie się sprawował u Ciebie system LunaTram, ja chce spróbować systemu Swedtram, mają zestawy do budowy rozjazdów, jak również szyny rowkowe.