gdzieś dalej postawić "grupowy"
A po co? To dopiero jest kombinowanie. Wymienić semafor na 1-ramienny i po sprawie. Ale tak w ogóle, jakie to ma znaczenie, jak układ torowy i sygnalizacja nijak się ma do rzeczywistości? Posłużyłem się jednym ze zdjęć, żeby pokazać, jaki powinien być przebieg torów i połączeń zwrotnicowych oraz jakie tam powinny stać semafory. Na linii 2-torowej przy urządzeniach mechanicznych z sygnalizacją kształtową tory główne zasadnicze z zasady są jednokierunkowe, więc (1) przejście rozjazdowe pomiędzy pierwszym i drugim torem od lewej powinno być odwrócone, (2) pierwszy od lewej semafor jest zbędny, (3) drugi semafor powinien być 1-ramienny, jak napisał już kolega
@Tomek K. Semafor z prawej strony zostaje, jak jest, 2-ramienny z ramionami sprzężonymi. Tory główne zasadnicze (przedłużenie torów szlakowych) są jednokierunkowe, tor główny dodatkowy (pierwszy z prawej) ma być dwukierunkowy. Nie analizowałem całego układu makiety, ale sądzę, że należałoby pod tym kątem sprawdzić całość. Pomijam już kwestię zastosowania w torze głównym zasadniczym rozjazdu podwójnego symetrycznego...