Tak jak napisał bstok70 nazwy semaforów wjazdowych należy uzupełnić o indeksy prędkości czyli "1/2". Indeksy przy nazwach semaforów umieszcza się jako indeksy górne (tak jak potęgi). Umieszczone tak jak na rysunku nie są indeksami prędkości tylko uzupełniają nazwę semafora o numer toru przy którym dany semafor stoi. Jest to stosowane na dużych stacja gdzie ze względu na ograniczoną ilość liter w alfabecie semafory w grupie torów nazywa się jedną literą z wyróżnikiem numeru toru przy którym stoi semafor np. F102, F103... . Dalej, numerację rozjazdów i tarcz manewrowych ustala się zasadniczo oddzielnie dla każdej głowicy rozjazdowej; tutaj powinno być: za semaforem "A" tarcza Tm1 i rozjazd 1, na drugiej głowicy rozjazdy 5 i 6 i tarcze Tm5, Tm6. Posterunek stwierdzania końca pociągu jak najbardziej powinien być przy rozjeździe 1 i powinien być oznaczony "SkpA". Wykolejnica powinna mieć nazwę "Wk1". Pomiędzy semaforami wjazdowymi a pierwszym rozjazdem musi być wskaźnik W5 czyli "granica przetaczania". Umieszcza się go 100m za semaforem wjazdowym. Jego odległość od tarczy manewrowej musi umożliwiać manewrowanie. Na semaforach i tarczach ostrzegawczych brak jest oznaczenia migania świateł pomarańczowych i białych. Na tarczach ostrzegawczych światło pomarańczowe i na semaforach wjazdowych górne pomarańczowe musi mieć kreseczki na zewnątrz (wąsiki) prostopadle do ukośnej kreski oznaczenia koloru światła. Tak samo należy umieścić kreski przy świetle białym semaforów wyjazdowych, natomiast na semaforach wjazdowych przy komorze białej należy umieścić cztery kreski. Dwie kreski oznaczają światło ciągłe lub migające, cztery tylko migające.