Bardzo fajny, dość realistyczny plan. Proponowałbym tylko drobną korektę: zakładając, że linia, na której leży ta stacja, jest 2-torowa, to należałoby tory główne zasadnicze (przedłużenie torów szlakowych) poprowadzić przez rozjazdy na wprost, żeby przejazd przez stację nie musiał odbywać się z prędkością zmniejszoną do 40 km/h. Poniżej moja propozycja. Oczywiście to esowanie dobrze jest zrobić łagodniejszymi łukami. Mam też kilka drobniejszych uwag: na takiej stacji przy urządzeniach sterowania ruchem przekaźnikowych (lub komputerowych) wystarczy jedna nastawnia. Jeżeli urządzenia sterowania mają być mechaniczne lub elektromechaniczne (tzw. suwakowe), potrzebna będzie druga nastawnia, ale na drugim końcu stacji. Druga uwaga: przejście przez tory (tu: kładka) powinno być w miarę możliwości w środku długości peronów. I wreszcie ostatnia uwaga: unikałbym stosowania rozjazdów podwójnych (skupionych) symetrycznych (przed wjazdem do hali lokomotywowni) - takie rozjazdy stosuje się w zasadzie wyłącznie w szczególnych sytuacjach, np. przy wjeździe na prom, gdzie tory muszą się rozchodzić symetrycznie. Tu takiej potrzeby nie ma.
Życzę wytrwałości i powodzenia w budowie.
Życzę wytrwałości i powodzenia w budowie.