• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Mój PRL -lokfan

OP
OP
lokfan

lokfan

Znany użytkownik
Reakcje
1.310 9 0
Dzisiaj jeszcze bardziej oryginalny i rzadszy samochód. Też Tatra 111 lecz w wersji wywrotka, W PRL widywana była na wielkich budowach, i w kamieniołomach, wymagających silnych pojazdów .
IMG_2327.jpg
IMG_2328.jpg
IMG_2329.jpg
IMG_2330.jpg
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
25.799 387 20
Kapitalna wersja tej Tatry. Bardzo podoba mi się tak pordzewiały kiper. Super. (y)
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
25.799 387 20
Kolejny piękny model. Pamiętam ja te Tatry były obecne na naszych budowach. Świetnie miały rozwiązane tylne zawieszenie. Przy ustawieniu kół tak jak w Twoim modelu to były maksymalnie załadowane. Bez ładunku to koła ustawiały się skośnie.
 

Tomek M.

Znany użytkownik
Reakcje
10.219 69 0
Przepiękna bestia, chociaż kolor bardziej typowy dla wersji S1, co wcale nie znaczy że nie bywały i w takim, ja z dzieciństwa pamiętam niebieskie
i szare.
 

Kamil97

Aktywny użytkownik
Reakcje
212 0 0
Ta Tatra to najprawdopodobniej żywiczna kabina JMPK/MM Brno, żywiczne koła Haulera i plastikowa rama oraz kiper IGRY. Jedyny szczegół, który się nie zgadza to daszek kipra, w tym modelu zastosowano wersję z Tatry 815, Tatra 148 ma trochę inny, a poza tym bardzo ładnie zrobiony model z delikatną patyną.
 

Luke

Znany użytkownik
Reakcje
2.180 1 1
Plastik, to był zwykły seryjny model bez żadnych dodatków, kupiłem go, bo pierwszy raz zobaczyłem model z prawidłowo odwzorowaną skrzynią. :)
Ta Tatra to najprawdopodobniej żywiczna kabina JMPK/MM Brno, żywiczne koła Haulera i plastikowa rama oraz kiper IGRY. Jedyny szczegół, który się nie zgadza to daszek kipra, w tym modelu zastosowano wersję z Tatry 815, Tatra 148 ma trochę inny, a poza tym bardzo ładnie zrobiony model z delikatną patyną.
Dziękuję Panowie(y) a szczególnie koledze Kamilowi(y) za podpowiedz, mam w pudełku skarbów 3-osiowy ciągnik Tatry produkcji JPMK i chciałbym zrobić z niej wywrotkę, teraz już wiem w jakim kierunku podążać:cool:

Dzięki raz jeszcze:)

Pozdrawiam
 

Kamil97

Aktywny użytkownik
Reakcje
212 0 0
a szczególnie koledze Kamilowi(y) za podpowiedz, mam w pudełku skarbów 3-osiowy ciągnik Tatry produkcji JPMK i chciałbym zrobić z niej wywrotkę, teraz już wiem w jakim kierunku podążać:cool:
Nie ma za co, jeżeli chcesz zrobić Tatrę 148 wywrotkę, polecam zakupić model Tatry 815 IGRY i przełożyć kabinę oraz koła T 148 z JMPK do niej. Moim zdaniem podwozie T148 JMPK jest przeskalowane.
 

Jacek T4

Znany użytkownik
Reakcje
1.008 1 0
Nie wiem co pisać za bardzo, bo wszystkie "ochy i achy" wypisali już w komentarzach poprzednicy;).
Sam temat kolekcji i związane z nim modele rewelacyjne, a z pewnością jeszcze Twój zbiór się powiększy, bo "apetyt rośnie w miarę jedzenia":cool:
Dla mnie z sentymentu najbardziej do gustu przypadły wszelkie Star-uszki. Miałem jeszcze okazję zrobić kat.C na 200, egzamin zdałem na 1142, a przez krótki okres mojej kariery kierowcy ciężarówki jeździłem małą wywrotką 28. To była sztuka powożenia, gdy na piaskowni sypnęli na nią mokrego piachu, i trzeba było kółkiem ukręcić (dla nie wtajemniczonych: wspomagania nie było:ROFL:).
 

Podobne wątki