• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Lokomotywy rodziny Dragon - NEWAG

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.748 78 12
#30
Mocno się zastanawiałem, czy wrzucać czy nie... jakość foty i tp... 23:40 Legionowo Piaski.... zdjęcie stanowi klatkę z filmu - jedna z zalet nowoczesności w domu i zagrodzie...
IMG_20190308_233702[1].jpg


Audio+video...

Pozdrawiam,...
 
Ostatnio edytowane:

Speedway

Znany użytkownik
Reakcje
9.498 18 0
#31
30.03.2019r Warszawa Główna Towarowa. ET25-001 na czele nowo formowanego składu z wagonami samowyładowczymi. Muszę przyznać, że malowanie wagonów ukraińskich fajnie komponuje się z barwami naszej lokomotywy.
2.JPG

3.JPG
 

xxx

Znany użytkownik
Reakcje
3.508 35 0
#34
Pewnie się narażę ale zagłębiłem się i to kolejna plasticzana lokomotywa z komputera. Kiedyś projektowano z pomocą plastyków polskie maszyny. Ta jest jak kolejny samochód,każdy taki sam. Widziałem to coś kilka razy no i to jest smutny wynik unifikacji jak to się zgrabnie zwie. To wszystko nowe jest tak bezpłciowe. Czy nowe nie może być jak kiedyś niepowtarzalne? Jasne, że muszą być nowe maszyny ale dlaczego wszystkie są takie nijakie? Na jedno kopyto.
 

daromaro

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.587 120 86
#35
No tu sie troszke nie zgodze. Jedynka miala swoj charakter. Widac bylo ta sile o moc. W dwojce (ET25) wszystko popsuly reflektory. Niby detal a jednak... No i teraz sie zgodze - jest plastyczniana.
 
Ostatnio edytowane:

Astro

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
10.209 301 15
#36
@xxx nie wiem jak było dawniej, czy wzornicy pracowali nad lokomotywami (szczerze mi to nie pasuje przy ich dizajnie) dziś jednak wszystkie pojazdy projektują inżynierowie w programach specjalistycznych, gdzie uwzględnianych jest wiele czynników na raz, coś jak bim dla architektury.
Miałem przyjemność pracować przy tworzeniu konceptów samochodów i powiem ci, że praktycznie cały czas plastycy czuwają nad produktem, choć zawsze jest to kompromis.
W kwestii "jednego kopyta" to nie oszukujmy się. Stare lokomotywy su, st, et są tak do siebie podobne jak i dzisiejsze.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.317 504 30
#37
Stare lokomotywy su, st, et są tak do siebie podobne jak i dzisiejsze.
Z tym bym polemizował. SP45, SU46, EU07, a zwłaszcza ET22 mają jednak swój charakter. Zwłaszcza ET22, która dla mnie jest jedną z najładniejszych lokomotyw, a była projektowana z dużym udziałem projektantów wzornictwa przemysłowego. Również SP45 nie można odmówić swoistego charakteru, chociaż mnie akurat specjalnie się nie podoba.
 

daromaro

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.587 120 86
#39
Ale przyznacie, ze jednak jest rozpoznawalny (Dragon). Ma tak charakterystyczny przod i bryle, ze naprawde trudno go pomylic z czyms innym.
 

Pawelec PKP

Znany użytkownik
Reakcje
1.293 93 9
#40
Wy się tak zastanawiacie a stwierdzam, że lokomotywy Dragon 2 i Griffin są najładniejszymi lokomotywami zaprojektowanymi po 1989 roku.
Gama mi się nie podoba a Vectrony to w ogóle, mimo, że nie jest polską konstrukcją ...
Jeśli chodzi mi o lokomotywy zaprojektowane przed `89 to berło u mnie dzierżą SU46 i EP09 - najładniejsze lokomotywy tej klasy.
To jest moje zdanie ale trzeba iść z duchem postępu ...
 

Podobne wątki