W WMD Piotrków Trybunalski Wąsk., jeszcze za czasów kiedy kolejka normalnie jeździła, pomalowano dwa Lxd2 na kolor zielony. Były to Lxd2-299 i 308. Różniły się między sobą kilkoma drobiazgami, m.in. trochę inaczej pomalowanym pasem (w 308 był cały pomarańczowy). 299 została wysłana na początku lat 90tych do Mławy, gdzie wylądowała odstawiona na bocznym torze. Jakoś koło 1997 roku trafiła do Rogowa, gdzie ostatecznie została złomowana jeszcze za czasów PKP. Lxd2-308 została do końca w Piotrkowie, obsługując m.in. pociągi turystyczne w czasach gdy próbowano reaktywować Piotrkowską KD. Poległa wraz z kolejką i trafiła ostatecznie na złom po słynnym przetargu. Z obu zielonych Lxd2 na model od Bemo nadawała się tylko 299, gdyż miała silnik Maybach, co jest w 100% zgodne z formą L45H od Bemo.
Na zdjęciu Lxd2-299 odstawiona przy lokomotywowni w Rogowie we wrześniu 1999 roku. Zielony kolor wyblakł, brakuje też tabliczek. Foto: Michał Izydorczak
A tu zdjęcie drugiej zielonej Lxd2 z Piotrkowa, Lxd2-308. Ona nie nadawała się na model, gdyż miała zamontowany silnik Henschel, a Bemo nie posiada formy na taką wersję Lxd2. Foto: Michał Izydorczak, zdjęcie ze strony Pawła Cieślara.