Ponieważ lk 213 rozpoczyna się w Redzie to budynek stacyjny też podepnę do tego watku
Zdjęcia z 21 XI 2016 r.
Budynek jest ładnie wyremontowany ale jak dla Mnie to diabeł tkwi w szczegółach a chodzi o.. rynny które powinny być pomalowane na szaro w kolorze elewacji, żeby tak się nie świeciły
Wiata bardzo ładnie odbudowana a spora cześć budynku została wyburzona właśnie w tym miejscu gdzie jest wiata
podjazd od ulicy
Wiata od środka ale nie myślcie sobie że w budynku znajdziecie kasę biletową
. Część budynku jest dzierżawiona pod Ośrodek Zdrowia część stoi pusta a Sekcji Utrzymania PLK nie znalazłem. Kasy biletowe są obok kiosku i knajpy
Mój pociąg
I na szybkiego z okna budynek stacji Swarzewo z wyremontowanym dachem i odmalowaną elewacją
[DOUBLEPOST=1479760260,1479758715][/DOUBLEPOST]
Trochę późno odpowiadam ale zmartwię kolegę PKP Energetyka już zadeklarowała że na własny koszt wybuduje 3 podstacje energetyczne.
Zdjęcia z 21 XI 2016 r.
Budynek jest ładnie wyremontowany ale jak dla Mnie to diabeł tkwi w szczegółach a chodzi o.. rynny które powinny być pomalowane na szaro w kolorze elewacji, żeby tak się nie świeciły
Wiata bardzo ładnie odbudowana a spora cześć budynku została wyburzona właśnie w tym miejscu gdzie jest wiata
podjazd od ulicy
Wiata od środka ale nie myślcie sobie że w budynku znajdziecie kasę biletową
Mój pociąg
I na szybkiego z okna budynek stacji Swarzewo z wyremontowanym dachem i odmalowaną elewacją
[DOUBLEPOST=1479760260,1479758715][/DOUBLEPOST]
Moim zdaniem elektryfikacja linii 213 jest czystą mrzonką i pewnym wybiegiem. Mrzonka dlatego, że system (lub jak to się inaczej nazywa, nie jestem w tej sprawie ekspertem) energetyczny nie wydoli przy ciągnięciu linii od Redy, a ewentualne kładzenie kabla energetycznego z Gdyni po dnie Zatoki Puckiej jest mało realny ekonomicznie. Wybiegiem natomiast dlatego,że pozwoli to pod przykrywką elektryfikacji zbudować kilka mijanek dla polepszenia przepustowości tej linii.