Zapewne z jednej prostej przyczyny - autor nie uznał tego za istotne, a być może nie miał dostępu do planów z zaznaczeniem długości. Np Przemysław Dominas, autor skądinąd świetnych merytorycznie książek umieszcza plany stacji robione
w paincie z przeproszeniem "na odwal się". Po prostu brak czasu (a może i brak oprogramowania) na zrobienie tego dobrze.
Jeśli pałasz żądzą poznania długości torów w czasie kiedy Klecina jeszcze stacją była, to lecimy z długościami całkowitymi. Według planów z lat 60-ych:
- tor 1 - 855m
- tor 1p - 215m - część dalsza przy peronie
- tor 3 - 761m
- tor 3p - 272m - część dalsza przy peronie
- tor 5 - 681m
- tor 7 - 603m
- tor 9 - 40m - żeberko, pozostałość po torze "trofiejnym" w stronę Kobierzyc
- tor 2a - żeberko ochronne
- tor 2b - 230m
- tor 2c - 109m
- tor 4 - 251m - przy placu ładunkowym
- tor 6 - 68m (nr 4 na planie MK z Jeleniej Góry)
- tor 8 - 27m - przy rampie (nr 6 na planie MK z Jeleniej Góry)
Ogólnie plan, do którego miałem dostęp trochę się różni od tego z
http://www.jelenia.rail.pl
Jest np. pełne przejście rozjazdowe na głowicy od strony Wrocka na tory dla cukrowni, a nie tylko na tory 3, 5 i 7.