• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Kolej w Warszawie i okolicach

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
3.090 81 12
No to tak ...
IMG_20160915_114534[1].jpg

Wwa Centralna... nieznany z numeru pociągu Stadler Flirt 3...

IMG_20160915_172051[1].jpg

27WE - 011 na linii S3 na "Warszawa Lotnisko Chopina" po próbie i osygnalizowany, gotowy do drogi...
IMG_20160915_183740[1].jpg

Wieliszew... nieznany z numeru pociągu skład IC

Co do zdjęć z Lotniska i Wieliszewa - był to eksperyment - jak wyjdą fotki z "obiektywem" szerokokątnym do słuchawki...

Pozdrawiam z MMz:)
 

Prezes TS

Expert
Ekspert
Reakcje
1.064 25 2
Prawe to sterownik SRG 5000P do SIP-U, lewe zaś to ekranik od monitoringu.
dla zaciekawionych - jeszcze po prawej widać termos made in China oraz "oko wielkiego brata", a po lewej ... rolka papieru do d...
[DOUBLEPOST=1474588385,1474587070][/DOUBLEPOST]I jeszcze coś mi się przypomniało...
na tym zmodernizowanym odcinku pomiędzy Warszawa Rembertów a Zielonką, dokładnie przed i na łuku tuż przed Zielonką, stały cztery słupy trakcyjne jakich nigdzie indziej nie widziałem. Były one konstrukcji ażurowej i wykonane z żelbetonu.
Po modernizacji w ich miejsce stoją nowe stalowe od Paterka.
A 334.jpg

Słup trakcyjny żelbetonowy, koło stacji Zielonka, fot T.Suchorolski 04.05.2012
 

przemek77

Znany użytkownik
Reakcje
1.191 7 0
O budowie tego przejazdu mówiono dawno temu. Jeszcze przed modernizacją linni.Nie wątpliwe odciążył by zakrokorkowaną Zielonkę ale i nie wątpliwe dla mieszkańców tamtej okolicy skończył by się spokój i cisza.
Z drugiej strony mieszkańcy całej Zielonki skutecznie blokują wszelkie inwestycje drogowe.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.603 558 30
Dziś mam nastrój na krytykanctwo...
Tadziu, nie ma żelbetonu - jest żelazobeton, w skrócie żelbet. Określenie żelbeton, chociaż często używane, jest nieprawidłowe.
Nie wątpliwe odciążył by zakrokorkowaną Zielonkę ale i nie wątpliwe dla mieszkańców tamtej okolicy skończył by się spokój i cisza.
Niewątpliwie odciążyłby, ale i niewątpliwie skończyłby się spokój...
 

przemek77

Znany użytkownik
Reakcje
1.191 7 0
Szanowny Panie Andrzeju bije się w pierś z powodu moich błędów ale jeśli to coś zmieni:
Po pierwsze do tej formy twardo i uparcie dążył słownik w moim telefonie(dziś w końcu wyłączony)
Po drugie mimo czterdziestu lat na karku do tej pory przechowuje moje zaświadczenie o dysleksji.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.603 558 30

Remaj12

Znany użytkownik
Reakcje
5.492 141 19
Skład w sam raz na makietę :) - nie za długi ;) - tylko sterowniczego brak :(...

- źródło: zbiory własne autora
- autor: @Remaj12
- opis: 23 września 2016 roku - stacja Warszawa Wschodnia - Hetman EU47-009 Jan Amor Tarnowski z pociągiem KM 12680 RP8 RADOMIAK relacji Warszawa Wsch. - Radom, oczekuje godziny odjazdu z toru 8 przy peronie 2. Z lewej strony jednostka EN57AL-959, czyli "Łodziokibel" jako pociąg IR 10138/9 relacji Łódź Kaliska - Warszawa Wsch., szykuje się do manewrów po skończonym biegu.

DSC_0029.JPG


DSC_0039.JPG

- wagon środkowy: PL-KM KOL 75 51 26-78 021-1 B16mnopuxz REV BTPL 07.10.15

DSC_0037.JPG

- wagon środkowy: PL-KM KOL 75 51 26-78 020-3 B16mnopuxz REV BTPL 30.05.16

DSC_0035.JPG

- wagon sterowniczy: PL-KM KOL 75 51 80-78 008-1 AB12bfmnopuvxz REV 0106 30.11.08

DSC_0033.JPG

DSC_0020.JPG

Na koniec jako ciekawostka - widziałem jakiś czas temu skład: Hetman EU47 z 4 Bombardierami, przy czym wszystkie były środkowe! Można więc na upartego pojechać na makiecie TRAXX'em w barwach Kolei Mazowieckich tylko z wagonami środkowymi. Do perfekcji brakuje tylko... jeszcze jednego modelu wagonu środkowego :gwizd:. Żeby nie było :podstepny: - był to planowy pociąg RE3 Mazovia.
 

map69

Znany użytkownik
Reakcje
110 0 0
Relacja z wizyty w stacji techniczno-postojowej PKP Intercity Warszawa Grochów z okazji Dni Transportu Publicznego 18.09.2016. Z serdecznym podziękowaniem dla organizatorów z SSKS oraz pracowników IC, którzy nas gościli.
Mieliśmy okazję zwiedzić:
- halę całopociągową
- symulator (EP09, EU44)
- lokomotywownię
- halę napraw Pendolino
- nastawnię
P1150011_1.JPG P1150091_1.JPG P1150101_1.JPG P1150109_1.JPG P1150115_1.JPG P1150123_1.JPG P1150133_1.JPG P1150135_1.JPG P1150171_1.JPG P1150169_1.JPG P1150176_1.JPG P1150181_1.JPG P1150182_1.JPG P1150196_1.JPG P1150212_1.JPG P1150237_1.JPG
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki