Ostatnia krótka przebieżka po kładce Bieżanów-Prokocim zaowocowała kilkoma zdjęciami. Wszystkie z 19 sierpnia 2024 roku.
Zaczynany od początku, chociaż to zdjęcie zostało wykonane na koniec wycieczki.
Stojąc na kładce udało się upolować taki skład SKPL, o ile dobrze pamiętam "Przepiór". Może i nienajlepsze miejsce na prezentację tego spalinowego cuda bo wszędzie sieć trakcyjna, ale przynajmniej widać go w pełnej okazałości.
Takie też ujęcie udało się "ustrzelić" gdy wracał w stronę lokomotywowni.
Widoki z kładki przy jej drugim końcu. Tory po prawej niewidoczne na zdjęciu z tego powodu, że nie było tam żadnych wagonów.
Gdyby nie "Byki" PKP Cargo chyba rzadko byłoby co pokazywać pod kładką
Idziemy wzdłuż torów i zdjęcie trzech żółtych szutrówek.
A nieopodal stoi reszta wagonów.
Teraz lekko się cofamy. Na tym torze prowadzącym w stronę lokomotywowni stało nieraz sporo lokomotyw EU07 a w późniejszym czasie także wagonów osobowych - obecnie ostał się jedynie "samotny" wózek.
Pora odwiedzić "tyły" czyli przechadzka w stronę ul. Półłanki. Oprócz przesuwnicy i stojącego na niej ASF nic ciekawego nie udało się uchwycić.
Kolejnym punktem wycieczki są odstawione wagony PKP InterCity przy zakładach naprawczych PKP Cargo. Nazwałbym to szczęśliwym odkryciem gdyby nie to, że lampa mocno niekompletna i zdezelowana. Leżała sobie na szutrze przy wagonach przy ulubionym chyba trunku tutejszej społeczności wagonowej - a może to nie sprawka tubylców? (dla tych którzy nie kojarzą, wagony te są zamieszkiwane przez bezdomnych).
No i jest pierwszy wagon w zakładach naprawczych. Dla mnie o tyle ciekawy, że nie widziałem do tej pory na żywo aby kręgi blachy były przewożone wagonami tego typu. "Zazwyczaj" były to Simmsy które widać po prawej stronie na zdjęciu.
Są i one. Ładnie się prezentują, to jedne z moich ulubionych wagonów. Może w końcu jakiś producent się zreflektuje i wyda ich modele?
"Wyprawę" kończymy wagonem którego zdjęcie na pewno już tu się kiedyś pojawiło ale co koło niego przechodzę to mam ochotę go sfotografować