Prawdę mówiąc, to ja nie bardzo widzę, gdzie są te rampy przeładunkowe? Na górze stacji są tylko tory H0e, a na dole tylko H0. Poniżej moja propozycja zmian. Dla większej czytelności, tory wąskie zaznaczyłem na brązowo.
Po pierwsze, proponuję dodać przejście zwrotnicowe między torami H0e na prawym końcu stacji. Umozliwi to krzyżowanie się dwóch pociągów wąskotorowych, bo do tej pory z prawej strony (od Woliborza) był wjazd/wyjazd tylko na jeden tor wąski. Wymaga to postawienia nowego semafora.
Po drugie, odwróciłbym kierunek przejścia zaznaczonego znakiem zapytania i przesunąłbym je w lewo, jednocześnie przenosząc w lewo semafor. Wiem, że utrudni to nieco zjazd lokomotywy wąskotorowej do szopy, ale nie aż tak bardzo. Zresztą to stare przejście można zostawić, wtedy zwrotnica w torze głównym (przyjazdowym) przy końcu peronu będzie zamknięta w momencie wjazdu na ten tor pociągu, który może stanąć przed nią. Po rozwiązaniu drogi przebiegu tę zwrotnicę się przestawi i lokomotywa zjedzie do szopy.
I wreszcie proponuję rampę przestawczą z toru normalnego na wąski w lewej, dolnej części stacji. W tym rejonie można też urządzić tory przeładunkowe z wagonów wąskich na normalne i odwrotnie, ale tego już nie rysowałem.
I na koniec: wydaje mi się, że ze względu na małe prędkości jazdy, przy torach wąskich można spokojnie ograniczyć się do semaforów jednoramiennych, niezależnie od tego, czy jazda po rozjazdach odbywa się na wprost, czy na bok.
Już po wstawieniu rysunku przyszła mi jeszcze jedna myśl: może warto odwrócić też kierunek przejścia między torami H0e na górze po prawej stronie stacji (tego obok nowego semafora)? Ułatwiłoby to manewry przy podstawianiu wagonów na górną rampę.
Drobna poprawka:
Semafory są narysowane tak, jak powinny być, gdyby miały zostać i jedno- i dwuramienne, ale z rozpędu na wjazdowym po torze wąskim z lewej strony zamalowałem dolne ramie. W wypadku dodania semafora wyjazdowego po prawej stronie (wg mojej propozycji), to dolne ramię powinno zostać, chyba, że w ogóle rezygnujemy z semaforów dwuramiennych (co jest możliwe, a o czym pisałem wyżej). Również niepotrzebnie zlikwidowałem dolne ramię na semaforze wyjazdowym z toru H0/H0e po prawej stronie. Z kolei semafor poniżej (z toru H0) powinien mieć dwa ramiona sprzężone, bo wyjazd spod niego jest możliwy tylko na bok po rozjeździe. Chyba trochę za szybko to rysowałem. Sorry!