Przemek, ta cała linia trzyma się na słowo honoru, a zapowiedzi o jej modernizacji słyszę jakoś od... 2005 roku. Jest to chyba jeden z najgorzej zbudowanych głównych traktów kolejowych w kraju, bo problemy z jego infrastrukturą nie występują od wczoraj. Według mojej wiedzy, w niektórych miejscach wypadałoby wymienić podtorze, a nawet nasypy, pod którymi biegną tory. Zresztą, widać to po torze nr 2 między Puszczą Mariańską a Mszczonowem, którego nasyp osunął się tuż przed tą stacją w okolicy 2000 roku, a PLK, jak to PLK, nic sobie z tego nie robi i czeka na nie wiadomo co, i po dziś dzień jest ruch jednotorowy. Może wezmą się za modernizację dopiero, jak szlakowa jedynka też będzie niezdatna do użytku w wyniku tożsamego defektu. Podczas elektryfikacji linii w zasadzie wykonano tylko to - elektryfikację, cała reszta została nietknięta i prezentuje obecnie stan zbliżony do tego, jaki prezentowała sobą D29-8 aż do modernizacji.