Cześć
Postanowiliśmy również w tym wątku kontynuować naszą subiektywną historię motoryzacji, tym razem w zakresie pojazdów ciężarowych oraz dostawczych, naturalnie bazującą na naszej kolekcji. Tak samo jak w sekcji samochodów osobowych, będziemy tutaj prezentować tylko modele fabryczne.
Na początek proponujemy samochód z za Wielkiej Wody, konkretnie z USA. Mowa o modelu E-350 firmy Ford. W naszej kolekcji znalazł się pojazd z IV serii produkcyjnej, z lat od 1992 do teoretycznie teraz (dotyczy to wersji skrzyniowej) . Właśnie, jak nazwać naszą wersję, nadwozie skrzyniowe zamknięte? Nie bardzo wiemy jak fachowo określa się to po naszemu Po angielsku zwie się to "cutaway" Istotną informacją jest, iż IV seria występowała również pod innymi nazwami poza E-series, takimi jak: Ecoline, Club Wagon, Ecoline Wagon. Silniki były słusznych rozmiarów, od "małego" V6 4,2 litra do V8 7,5 litra . Były też nie mniejsze diesle, od 6,0 do 7,5 litra również V8. Biorąc pod uwagę, że maksymalna ładownośc wynosiła 7,2 tony, rozmiary napędów robią wrażenie
Ford E-350 model firmy Busch 89116 prezentuje się następująco :
Postanowiliśmy również w tym wątku kontynuować naszą subiektywną historię motoryzacji, tym razem w zakresie pojazdów ciężarowych oraz dostawczych, naturalnie bazującą na naszej kolekcji. Tak samo jak w sekcji samochodów osobowych, będziemy tutaj prezentować tylko modele fabryczne.
Na początek proponujemy samochód z za Wielkiej Wody, konkretnie z USA. Mowa o modelu E-350 firmy Ford. W naszej kolekcji znalazł się pojazd z IV serii produkcyjnej, z lat od 1992 do teoretycznie teraz (dotyczy to wersji skrzyniowej) . Właśnie, jak nazwać naszą wersję, nadwozie skrzyniowe zamknięte? Nie bardzo wiemy jak fachowo określa się to po naszemu Po angielsku zwie się to "cutaway" Istotną informacją jest, iż IV seria występowała również pod innymi nazwami poza E-series, takimi jak: Ecoline, Club Wagon, Ecoline Wagon. Silniki były słusznych rozmiarów, od "małego" V6 4,2 litra do V8 7,5 litra . Były też nie mniejsze diesle, od 6,0 do 7,5 litra również V8. Biorąc pod uwagę, że maksymalna ładownośc wynosiła 7,2 tony, rozmiary napędów robią wrażenie
Ford E-350 model firmy Busch 89116 prezentuje się następująco :
- 1
- 7
- Pokaż wszystkie