EP07-505, 506, 513, 517, 534, 541 i 542
Poza modernizacją czoła i nowym designem, czyli dwie szyby czołowe, nowe reflektory (a dokladnie nowe obudowy reflektorów), nowe okna boczne kabiny maszynisty, klimatyzacja kabin, likwidacja gniazd sterowania wielokrotnego, zlikwidowano także rynienki na bokach pudła, nad przedziałem maszynowym.
Co do szczegółów technicznych, to nie pamiętam teraz dokładnie zakresu modernizacji wewnątrz, ale takowe zmiany nastąpiły. Pulpity maszynisty zostały stare.
Zewnętrznie, takie same , albo bardzo podobne to EU07-371, 424, 502, które w odróżnieniu od powyzej wymienionych EP07 IC, nie mają podobnie jak Cargowskie siódemki prawych, zewnętrznych drzwi wejsciowych do maszynowni (za kabiną maszynisty), ale posiadają nowe gniazda sterowania wielokrotnego. Poza tym w ogóle nie jest mi znany zakres zmian wewnatrz tych lokomotyw, zarówno w kabinach jak i technicznych.
Zapomniałem jeszcze dodać:
Asynchrony EU07A:
001 (ex.495), 002 (ex.533), 003 (494?).
Co do tej trzeciej to nie jestem pewny, proszę mnie w razie czego poprawić.
W tych trzech przypadkach mamy do czynienia z gruntowną przebudową pojazdów.