Taki miks "wypluł" mi Fejsbuk. Za profilem "Kolejowy Wrocław"
EU07-071 to jeden z ciekawszych wypustów ostatniego czasu jeśli chodzi o elektrowozy EU07, po naprawach przeprowadzonych przez prywatnych przewoźników. Ciężko jednak określić dla niej właściwe miejsce na podium, biorąc np. pod uwagę EU07 typu 4E jeżdżące pod szyldem firmy Dolata, które otrzymały zgarniacze od lokomotyw 303e i nieco zmodyfikowane (aczkolwiek klasyczne) pulpity z prędkościomierzem przypominającym ten z lokomotyw 311D. Do grona wyróżnionych można też wrzucić EU07 z Grupy Azoty Koltar posiadające nowe, ergonomiczne pulpity. Tutaj jednak wizualnie z zewnątrz praktycznie nic się nie zmieniło.
Efekt finalny jest dość ciekawy, początkowo zakładano prawdopodobnie wykonanie naprawy o poszerzonym zakresie, stąd lokomotywa dostała nowe reflektory wzorem tych montowanych w lok. EP07 w dawnym ZNTK w Oleśnicy (Olkol).
Finalnie jednak, zapewne przez perturbacje związane z przeciągającą się naprawą, lokomotywa skończyła bez klimy, z klasycznymi szybami ogrzewanymi grzałkami, nowymi gniazdami sterowania wielokrotnego oraz dwiema kamerami na przedpole lokomotywy, zamontowanymi na czole.
Na zdjęciu głównym, EU07-071 złapana w portrecie, oczekuje na podjęcie ładownego pociągu z kruszywem, który zabierze w inną część kraju.
09.02.2025 r. Kamieniec Ząbkowicki.
http://www.kw.wroclaw.pl/details.php?image_id=22552
EU07-071 to jeden z ciekawszych wypustów ostatniego czasu jeśli chodzi o elektrowozy EU07, po naprawach przeprowadzonych przez prywatnych przewoźników. Ciężko jednak określić dla niej właściwe miejsce na podium, biorąc np. pod uwagę EU07 typu 4E jeżdżące pod szyldem firmy Dolata, które otrzymały zgarniacze od lokomotyw 303e i nieco zmodyfikowane (aczkolwiek klasyczne) pulpity z prędkościomierzem przypominającym ten z lokomotyw 311D. Do grona wyróżnionych można też wrzucić EU07 z Grupy Azoty Koltar posiadające nowe, ergonomiczne pulpity. Tutaj jednak wizualnie z zewnątrz praktycznie nic się nie zmieniło.
Efekt finalny jest dość ciekawy, początkowo zakładano prawdopodobnie wykonanie naprawy o poszerzonym zakresie, stąd lokomotywa dostała nowe reflektory wzorem tych montowanych w lok. EP07 w dawnym ZNTK w Oleśnicy (Olkol).
Finalnie jednak, zapewne przez perturbacje związane z przeciągającą się naprawą, lokomotywa skończyła bez klimy, z klasycznymi szybami ogrzewanymi grzałkami, nowymi gniazdami sterowania wielokrotnego oraz dwiema kamerami na przedpole lokomotywy, zamontowanymi na czole.
Na zdjęciu głównym, EU07-071 złapana w portrecie, oczekuje na podjęcie ładownego pociągu z kruszywem, który zabierze w inną część kraju.
09.02.2025 r. Kamieniec Ząbkowicki.
http://www.kw.wroclaw.pl/details.php?image_id=22552