Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
ex EU07-1524.... a EU07-1524 to ex EU07-535 wyprodukowana w 1990 roku i przydzielona po wyjechaniu z fabryki do MD Warszawa Odolany, gdzie "służyła" 7 lat. Dalsze losy to inne przydziały i modernizacje.
id pojazdu: 598
Numer fabryczny: 303E-435/1990
Rok produkcji: 1990
Na moich zdjęciach wykonanych w Chełmie EP07-1060 w barwach PR - zdj. z 04.02.2009 r. oraz w barwach ICC - zdj. z 30.03.20119 r. No i udało mi się uniknąć słupów, ale to najczęściej w tamtych miejscach wtedy - za słupami - lokomotywy oczekiwały na swoja kolejną służbę. No cóż, lepszy "rydz, niż nic"... Albo takie ujęcia, albo żadne. Tym razem słupów nie ma, tylko tarcza. Oczywiście kto wie, może podać jaka to ex 07, może dane fabryczne, przebieg służby...
Błąd. Na obu zdjęciach lokomotywa jest w tych samych barwach - Przewozów Regionalnych. Zmienił się jednak właściciel lokomotywy a przez to i niektóre oznaczenia, ale barwy się nie zmieniły.
Poznań Główny (22.12.2019) EP07-365 na czele TLK Ukiel z Olsztyna do Zielonej Góry z pamiątkową tablicą z okazji 90-lecia Lokomotywowni Gdynia Grabówek.
Daleko (a może raczej głęboko) zawędrowała "zakładka" o NAJPIĘKNIEJSZYCH ELEKTROWOZACH Polskich Kolei Państwowych. Trzeba tę "zakładkę" "przeciągnąć" na pierwsze miejsce... może takim oto zdjęciem z roku 1997. Trochę źle wykadrowane, ale nich będzie. Zrobiłem je w Lublinie 21.08.1997 r. EU07-333 odpoczywa na torach postojowych lokomotywowni Lublin w oczekiwaniu na kolejną swoją służbę. Wtedy były już Zakłady Taboru. Taki przydział "Zakład Taboru Lublin Wschodnia DOKP" widnieje na lokomotywie.
W Narodowe Święto Niepodległości, w roku 1997, w słonecznie przedpołudnie wybrałem się na przystanek Chełm Miasto, by tam ustrzelić lubelską EU07-058. Tak przedtem ale i potem jeszcze kilkakrotnie wychodziłem jej na spotkanie.
Na razie nie mamy śniegu tej zimy, a tu - z solidnie ośnieżonymi wózkami - EU07-061 na przystanku Chełm Miasto w prawdopodobnie mroźny ale pogodny styczniowy dzień 1998 roku (31.01.1998 r.). Pociąg zapewne do stolicy, a może dalej... Jakoś wtedy bardziej rajcowały mnie lokomotywy, aniżeli "to", co miały na haku. Ale wszystko jest do sprawdzenia na starych rozkładach jazdy (SRJ, czy innych).
Kolejny skan zdjęcia i owa lubelska EU07-058 ze zdjęcia powyżej, tym razem uwieczniona przeze mnie w swoim rodzinnym mieście, nieopodal lokomotywowni, 21 sierpnia 1997 roku. Takie to były czasy... Żółte "czółka", przydziały do poszczególnych Zakładów Taboru... Dziś to chyba inaczej trochę wygląda w PKP ICC. Lokomotywa mknie prze Polskę - raz jest na Śląsku, na drugi dzień w Szczecinie, a za chwilę
stoi na "żeberku" w Chełmie, choć chyba jakieś jednak konkretne przydziały są, np. "Centralny Zakład Spółki" itd... Kiedyś to połączenia z Chełma obsługiwały raczej lubelskie siódemki, choć nie powiem zdarzały się lokomotywy z innych ZT, np. Warszawa, Poznań, Gdynia...
Czy kolega kary62 mógłby nie tworzyć oddzielnych wpisów dla jednego zdjęcia? Bardzo proszę o wstawianie wszystkich zdjęć w jednym wpisie, a dopiero, gdy wyczerpie się limit 16 zdjęć w jednym poście, należy następne zdjęcia wstawić w kolejnym wpisie.
Na deser dzisiaj jeszcze jeden zimowy obrazek. Mgliste przedpołudnie 16 lutego 2005 roku... Lubelska EU07-399 z "ruskiem" na haku oczekuje odjazdu ze stacji Chełm Główny, a sklad może nawet do Odessy się udaje. Dzisiaj EU07-399 jeździ - jak się nie mylę - pod szyldem Firmy DLA. Są tam też chyba i inne lubelskie : 062 i 441. Jest to skan zdjęcia. A zima taka pię