Wygląda dobrze. Jak dla mnie to droga za blisko toru, ale rozumiem, że to kompromis.
Tak, to jest kompromis.
Przy zjazdach z drogi zdecydowanie większy niż przy "głównej" drodze, bo od toru do krawędzi jezdni mamy odległość 8cm, a powinna być ok. 9,4cm.
Moduły były wzorowane na drodze S3, w pobliżu stacji kolejowej Rurka.
W latach 80 z tej drogi był nawet zjazd do tej miejscowości. Jednak wzrost ruchu samochodowego sprawił, że przejazd kolejowy został zlikwidowany.
Co ciekawe sama stacja posiada obecnie jeden peron - jednokrawędziowy przy budynku stacyjnym. Podczas modernizacji szlaku kolejowego drugi peron znajdujący się między torami został zlikwidowany. W planach była budowa nowego po zewnętrznej stronie szlaku, jednak ze względu na... zbyt małą odległość właśnie między tymi torami, a jezdnią nigdy nie powstał.
Od Dyżurnego Ruchu pracującego na tej stacji dowiedziałem się, że kiedy zlikwidowano ten peron to doszło nawet do takiego absurdu, że pociągi osobowe jadące ze Szczecina do Goleniowa nie zatrzymywały się na tej stacji i mieszkańcy tej miejscowości musieli w Goleniowie przesiadać się do pociągów jadących w przeciwnym kierunku - do Szczecina, bo te akurat zatrzymywał się na niej.
[DOUBLEPOST=1480776784,1480775725][/DOUBLEPOST]Jeszcze takie małe wtrącenie do tego tematu (mam nadzieję, że Broda się nie obrazi)
Tak to wyglądało w 2014r.
Przejście na drugi nieistniejący peron.
Szlak kolejowy i droga S3 (widok w kierunku Świnoujścia).
Pozostałości drogi łączącej w przeszłości miejscowość Rurka z drogą S3.