• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Czy to są człony silnikowe EW53?

maniek2820

Znany użytkownik
Reakcje
12 1 0
#41
Wjeżdzający na stację Warszawa Wschodnia prawdopodobnie z Mińska Maz. Spójrzcie na okna przedziałów i pomostów - komplet pasażerów a może nawet nadkomplet. A pociąg w tamtym okresie składał się zazwyczaj z trzech jednostek.
tak z Mińska w kierunku Warszawy -Śródmieście . ZA WAGONEM widoczne pomieszczenie monterów USRK ,pote nastawnia i dalej przekaźnikownia,
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.591 74 0
#48
Nierealne. Na linii WKD jest inne napięcie zasilania w sieci.
Realne. Napięcie w tym przypadku nie ma znaczenia. Najlepszym przykładem są dawne gdańskie ezt przebudowane na pociągi sieciowe, których pracownicy zajmują się konserwacją sieci trakcyjnej o napięciu 3000 V. Pociągi te nie mają własnego napędu. Niegdyś prowadzone parowozami, obecnie lokomotywami spalinowymi.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.966 122 22
#50
Realne. Napięcie w tym przypadku nie ma znaczenia. Najlepszym przykładem są dawne gdańskie ezt przebudowane na pociągi sieciowe, których pracownicy zajmują się konserwacją sieci trakcyjnej o napięciu 3000 V. Pociągi te nie mają własnego napędu. Niegdyś prowadzone parowozami, obecnie lokomotywami spalinowymi.
Czekaj, czekaj. MichalK wspomniał o jakiś testach, wiec napisałem iż to nie realne i przyznasz że tu mam rację. Bo dla mnie testy, oznaczają jazdę o własnych siłach. SINYOU a później Ty pisaliście o ewentualnym wykorzystaniu ich jako pociągi sieciowe. I wtedy faktycznie jest to możliwe, jednak jest to już zupełnie inna rola tego taboru. Uważam iż w żadnym przypadku nie mijałem się z prawdą w swojej wypowiedzi.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.583 558 30
#53
Kolejny dzień i kolejne warszawskie znaleziska, zapraszam do oglądania ;)

Ogólnie mówiąc polecam przejrzeć wszystko z tej strony, naprawdę ciekawe fotografie, życzę miłego dnia kolegom .
Fotki, przynajmniej niektóre, faktycznie ciekawe. Szkoda tylko, że takie kiepskie (w małej wielkości) i nie opisane, trzeba się domyślać co i gdzie, nie mówiąc już kiedy.
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.551 60 3
#55
Po prostu interesują mnie wysoko-peronowce, z tego powodu, że są już rarytasami. Nigdzie nie są eksponowane, pocięte w prl-u, słuch po nich zaginął na wiele lat i niewielu obchodzi ich los. Nad łóżkiem powiesiłem nawet ich fotki fabryczne. Zwyczajnie mam do nich słabość. A co do konkretnego ezeta to chciałem upewnić się, że jeszcze żyje, bo sprawia mi to radość i satysfakcję.
Proszę bardzo tego chyba nie było. Ma trafić do muzeum:)(y) (chyba nie szkodzi że to EW 51?)
e

I jeszcze coś takiego znalazłem o muzeum http://www.rynek-kolejowy.pl/44969/_WWarszawie_powstaje_nowe_Muzeum_Komunikacji_.htm
 
OP
OP
SINYOU

SINYOU

Aktywny użytkownik
Reakcje
44 2 1
#58
EW51 w minucie 5:50, no i parowozy
piękne ujęcia szwadzkich ASEA, ze szlaku i z kabiny maszynisty
 
Ostatnio edytowane:

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
Reakcje
1.240 3 1
#59
W ramach odgrzewania kotleta, resztki EW54 stojące jako składziki koło Peiksa w Koluszkach. Zdjęcia z października 2008, mogą być cokolwiek mało aktualne
 

Załączniki

Podobne wątki